عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393
بازدید : 2707
نویسنده : مهدی

افزایش 12 درصدی اهدای خون در شب‌های قدر ‌در آذربایجان شرقی

مدیر کل پایگاه منطقه‌ای آموزشی اداره کل انتقال خون آذربایجان شرقی از افزایش 12 درصدی اهدای خون در شبهای قدر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

 

 

کریم شمس اسنجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، از اعلام آمادگی سه هزار و 277 نفر در استان برای اهدای خون در شب‌های قدر خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 916 نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

 

 

وی با بیان اینکه در این شب‌ها علاوه بر پایگاه‌های مسجد کبود و آخونی تبریز و پایگاه سیار مصلی اعظم تبریز، پایگاه‌های میانه و مراغه نیز از ساعت 10 شب تا 1:30 بامداد، اقدام به خون‌گیری از مراجعه کنندگان می‌کردند گفت: در پایگاه خونگیری مراغه در مجموع 297 نفر داوطلب اهدای خون بودند که در مجموع از 250 نفر خون‌گیری صورت گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393
بازدید : 2567
نویسنده : مهدی

آگاهی، ایمان و تقوا مهمترین ابزار در مقابله با فرهنگ غرب است

مراغه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: آگاهی مردم، تقوا و ایمان مهمترین ابزار در پیشگیری و مقابله با دجال واره و فرهنگ غربی است.

 

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز پنجشنبه در همایش روشنگری آسیب های فرهنگی و اجتماعی دجال واره افزود: برنامه های ماهواره ای درصدد ضربه زدن به نهاد مقدس خانواده و پیکره جامعه اسلامی بوده که باید مردم در این زمینه هوشیار باشند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393
بازدید : 2935
نویسنده : مهدی

مدیر آموزش و پرورش:

44 دانش آموز مراغه ای به مرحله دوم المپیاد علمی کشور راه یافتند

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: 44 دانش آموز از این شهرستان به مرحله دوم المپیاد علمی کشور راه یافتند.

 

داوود پورصادق، چهارشنبه شب در آیین تجلیل از این دانش آموزان افزود: این تعداد دانش آموز از بین 950 دانش آموز مدارس این شهرستان که در مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزان کشور شرکت کرده بودند موفق به راهیابی به مرحله دوم این رقابت علمی شدند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
بازدید : 2678
نویسنده : مهدی

آغاز چهاردهمین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز

خبرگزاری شبستان : مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: چهاردهمین دوره حفظ وتفسیر یک ساله کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز از ۳۱ استان کشور در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مؤسس و بنیانگذار مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر اظهارداشت : در افتتاحیه این دوره 160 قرآن آموز برادر و 40 قرآن آموز خواهر که در سه مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع)، صاحب الزمان(عج) و فاطمیه مشغول به حفظ قرآن کریم خواهند شد حضور می بایند که دوره تحصیلی آنان از امروز چهارشنبه یکم مردادماه آغاز می شود .



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4020
بازدید ماه : 5956
بازدید کل : 205555
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com