آگاهی، ایمان و تقوا مهمترین ابزار در مقابله با فرهنگ غرب است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393
بازدید : 2576
نویسنده : مهدی

آگاهی، ایمان و تقوا مهمترین ابزار در مقابله با فرهنگ غرب است

مراغه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: آگاهی مردم، تقوا و ایمان مهمترین ابزار در پیشگیری و مقابله با دجال واره و فرهنگ غربی است.

 

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز پنجشنبه در همایش روشنگری آسیب های فرهنگی و اجتماعی دجال واره افزود: برنامه های ماهواره ای درصدد ضربه زدن به نهاد مقدس خانواده و پیکره جامعه اسلامی بوده که باید مردم در این زمینه هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: هویت زدایی از خانواده ها، حاکمیت فرهنگ ابتذال، زمینه سازی برای حاکمیت فرهنگ منحط غرب و ترویج خانواده های بی سر و سامان از برنامه های فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: از دیگر اهداف برنامه های ماهواره ای و فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی، افزایش طلاق و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در درون خانواده ها، عادی جلوه دادن خیانت ها و روابط دختر و پسر در جامعه است.

حجت الاسلام فیضی زاده با بیان اینکه باید در مورد آثار زیان بار ماهواره، در جامعه آگاه سازی و فرهنگ سازی کرد، یادآوری کرد: بهترین راه مقابله با این پدیده شوم، برخورد نرم، فرهنگ سازی و استفاده از آگاه سازی ایجابی و اقناعی در جامعه است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com