آغاز چهاردهمین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
بازدید : 2690
نویسنده : مهدی

 

آغاز چهاردهمین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز

خبرگزاری شبستان : مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: چهاردهمین دوره حفظ وتفسیر یک ساله کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز از ۳۱ استان کشور در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مؤسس و بنیانگذار مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر اظهارداشت : در افتتاحیه این دوره 160 قرآن آموز برادر و 40 قرآن آموز خواهر که در سه مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع)، صاحب الزمان(عج) و فاطمیه مشغول به حفظ قرآن کریم خواهند شد حضور می بایند که دوره تحصیلی آنان از امروز چهارشنبه یکم مردادماه آغاز می شود .
وی ادامه داد: دو مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن امام رضا (ع) (آذربایجان شرقی- مراغه) و امیرالمومنین (ع) (فارس- فسا) به علت بعد مسافت، آیین افتتاحیه جداگانه ای برگزار خواهند کرد.


حجت الاسلام شاهسونی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 1393- 1394 این مرکز بیش از 560 نفر از 31 استان کشور ثبت نام کردند که تنها بیش از 280 نفر جواز حضور در دوره آزمایشی را کسب کردند، افزود : این افراد در دوره آزمایشی 40 روزه به تحصیل خواهند پرداخت که در صورت دارا بودن شرایط و امکانات لازم ، پس از این دوره ، حفظ قرآن کریم را آغاز خواهند کرد.
مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با بیان اینکه ثبت نام حفظ تخصصی کل قرآن کریم مدارس بیت الاحزان، هرساله از اول اردیبهشت ماه در سایت www.beytolahzan.ir آغاز و سپس داوطلبان بعد از انجام مصاحبه که اوایل خرداد ماه انجام می پذیرد و وارد دوره آزمایشی 40 روزه می شوند، گفت : طبق روال سال های گذشته تقریبا نیمی از افراد مستعد، در این دوره 40 روزه، ارزیابی و به دوره اصلی 11 ماه وارد می شوند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com