شهرستان مراغه قطب دوم بهداشتی درمانی آذربایجان شرقی است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2689
نویسنده : مهدی
دواتگری:
شهرستان مراغه قطب دوم بهداشتی درمانی آذربایجان شرقی است
مراغه- خبرگزاری مهر: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با دارا بودن امکانات درمانی و بهداشتی مناسب دومین قطب بهداشتی درمانی استان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری قبل از ظهر دوشنبه در بازدید از بیمارستان های شهرستان مراغه اظهار داشت: این شهر دارای سه بیمارستان است که هر کدام از این بیمارستان ها دارای تجهیزات مناسب درمانی هستند که قدم های مناسبی برای مجهزتر کردن این بیمارستان ها برداشته شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های این شهر در اجرای طرح نظام سلامت پیشرو بوده و امیدواریم با ادامه این روند شاهد پیشرفت بالای بهداشتی در میان مردم باشیم.

دواتگری با اشاره به اختصاص بودجه مناسب برای تجهیز این بیمارستان ها گفت: 36 میلیارد ریال برای این بیمارستان ها اختصاص داده شده است که از این مقدار 31 میلیارد ریال صرف نظام سلامت می شود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: مابقی مبلغ نیز برای تجهیز، نوسازی و تعمیرات بیمارستان ها صرف می شود.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس افزود: همچنین به منظور ایجاد ارامش فکری در بین پرستاران و کارکنان بیمارستانی، تمام مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و پرستاران این شهرستان پرداخت شده است.

وی همچنین در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان گفت: این درمانگاه از سطح یک به دو ارتقا یافته و با تامین کادر درمانی مورد نیاز، این پلی کلینیک از نیمه دوم سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

دواتگری ادامه داد: از 40 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در مراغه روزانه بیش از 600  نفر از خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی این مرکز که به دستگاه های اتو آنالیزر و او، پی، جی مجهز شده، استفاده می کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از آغاز ایجاد بخش‌های جدید icu و دیالیز در بیمارستان امیر المومنین(ع) مراغه خبر داد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com