رشوه میلیونی قاضی قلابی برملا شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2675
نویسنده : مهدی

 

رشوه میلیونی قاضی قلابی برملا شد
مردی ادعا کرد یک قاضی از اعتماد وی سوء استفاده کرده و از او تقاضای رشوه 300 میلیونی کرده است.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، رئیس پلیس مراغه گفت: کلاهبرداری که در نقش «قاضی دادگستری» اخاذی می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

 سرهنگ پاسدار «عیسی هاتفی» اظهار کرد: مردی ادعا کرد یک قاضی از اعتماد وی سوء استفاده کرده و با این عنوان که با مسئولان استانی و کشوری ارتباط نزدیک دارد و می‌تواند موضوع اختلاف ملکی وی با جمعیت هلال‌احمر را حل کرده و از تصرف این ملک توسط رئیس جمعیت هلال‌احمر مراغه ممانعت کند، از وی 300 میلیون تومان پول به عنوان رشوه درخواست کرده که از این میزان، 50 میلیون تومان به رئیس هلال‌احمر و بقیه را به مدیرکل هلال احمر پرداخت کند.

 وی افزود:‌ موضوع با دستور قضایی در اولویت کاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت و مأموران با به کارگیری یکسری اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی سرانجام وی را در محل قرار که باید 50 میلیون تومان توسط شاکی به وی پرداخت می‌شد به دام انداختند. وی ادامه داد: مأموران هنگام تحویل پول و در جریان شمارش آن، قاضی قلابی را دستگیر کردند که وی مشکلات مالی را انگیزه این باجگیری دانست.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 844
بازدید ماه : 6814
بازدید کل : 206413
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com