عضو خبرگان رهبری: حمایت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نشان دهنده مرگ حقوق بشر است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 تير 1393
بازدید : 1012
نویسنده : مهدی

عضو خبرگان رهبری: حمایت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نشان دهنده مرگ حقوق بشر است

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت شورای امنیت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نشان دهنده مرگ حقوق بشر است.

 

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شورای امنیت سازمان ملل بدون محکوم ساختن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خواستار توقف این حملات شده است، افزود: این امر نشان می دهد که وجدان بشری در کنار حقوق بشر مرده و یا به خواب رفته است.

وی اظهار کرد: این کشت و کشتار در غزه نشان از این دارد که برخی از کشورها به دروغ از حقوق بشر دم می زنند و وقتی که در برابر چشم های آنان رژیم صهیونیستی موجب کشتار مسلمانان غزه می شود بدون هیچ اعتراضی سکوت اختیار می کنند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: رژیم صهیونیستی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر با زیر پا گذاشتن قواعد بین المللی و انسانی، فجیع ترین جنایات را علیه مردم بی دفاع غزه انجام داده و افراد بی گناه بسیاری را به خاک و خون می کشد.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی اظهار کرد: همچنین سکوت برخی کشورهای مسلمان در ارتباط با کشتار مردم مظلوم فلسطین علاوه بر صدمه به آرمان های اسلامی موجب تضعیف کشورهای اسلامی می شود.

وی اضافه کرد: وحدت همه مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین هم اکنون یک نیاز اساسی و ضرورت دار است.

از دوشنبه شب گذشته تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی دست به حملات گسترده ای ضد مناطق مختلف در نوار غزه زده و براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در جریان این حملات تا شب گذشته، 171 فلسطینی به شهادت رسیده و هزار و 181 فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین نیز به تلافی این حملات ددمنشانه، صدها موشک و خمپاره به سوی سرزمین های اشغالی شلیک و باعث ترس و وحشت صهیونیست ها شده اند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com