آزادی 7 زندانی جرایم غیر عمد زندان تبریز با هزینه 68 میلیون تومان/ کمک های مردم آذربایجان از مرز 2 م


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 1325
نویسنده : مهدی
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی:

آزادی 7 زندانی جرایم غیر عمد زندان تبریز با هزینه 68 میلیون تومان/ کمک های مردم آذربایجان از مرز 2 میلیارد تومان گذشت

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: 7 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از آغاز فعالیت های گلریزان تاکنون آزاد شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام محرمی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان اینکه 7 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان تبریز با هزینه 68 میلیون تومان از آغاز فعالیت های گلریزان در استان تاکنون آزاد شدند، اظهار کرد: مجموع زندانیان جرایم غیر عمدی که قرار است در جشن گلریزان آزاد شوند، 206 نفر می باشد که از این تعداد 118 نفر زندانی تبریز هستند.

وی با اشاره به آخرین آمارزندانیان جرایم غیر عمد 8 زندان شهرستان های استان گفت: طبق آخرین آماری که در پایان خردادماه ابلاغ شد، 206 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های شهرستان ها است که این امار در مقایسه با سال گذشته که 143 نفر بودند، افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از میان 206 نفر زندانی جرایم غیر عمد، 39 نفر محکومان مهریه هستند، خاطرنشان کرد: تمامی زندانیان جرایم غیر عمد، جرایمی به دلایل تصادفات رانندگی که منجر به مرگ یا جرح، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی و مهریه را مرتکب شده اند.



مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه به 180 پرونده زندانیان جرایم غیر عمد، کمک بلاعوض اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای آزادی تمامی این زندانیان جرایم غیر عمد، سه میلیارد تومان پول لازم است و سه میلیارد تومان نیز از شاکی ها تخفیف خواهیم گرفت (یعنی از آن ها می خواهیم که نصف دیه را ببخشند).

به گفته وی، زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به تصادفات رانندگی که منجر به فوت 31 نفر و منجر به جرح، 10، حوادث کارگاهی، 2 نفر است که برای 11 نفر از این زندانیان چک بلاعوض صدور خواهد شد و از این تعداد، 13 نفر شامل محکومیت نفقه، 111 نفر محکومیت مالی و 39 نفر مطالبه مهریه هستند.

وجود یک زندانی زن در بین زندانیان جرایم غیر عمد استان

وی با بیان اینکه یک زندانی زن در بین زندانیان جرایم غیر عمد استان وجود دارد، افزود: برای مختومه کردن پرونده های مهریه، تسهیلات بانکی در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام محرمی با بیان اینکه مددکاران ستاد برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، پرونده تشکیل می دهند، متذکر شد: مجرمان جرایم غیر عمد برای تشکیل پرونده آزادی نیازمند رای دادگاه، اطلاعات فردی دقیق، وضعیت اجتماعی، توان و شرایط مالی و علل و زمینه های جرم هستند.

وی افزود: ستاد دیه استان سوابق زندانیان جرایم غیر عمد را از طریق نرم افزار جامع عرفه که توسط خیرین تامین شده است، شناسایی می کند.

وی در خصوص جشن گلریزان سال 93 استان با بیان اینکه سه سازمان صداسیما، کمیته امداد و اداره کل زندان های استان برای برگزاری گلریزان با ستاد دیه مشارکت داشته اند، گفت: از هزینه 3 میلیارد تومان که برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان نیاز است، 2 میلیارد تومان تامین شده است و همچنین 310 میلیون تومان کمک های مردمی بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی با اشاره به زمان و مکان برگزاری جشن گلریزان استان، اظهار کرد: یازدهمین همایش گلریزان روز دوشنبه 23 تیرماه 93، 16 رمضان ساعت 22 بعد از افطار در مکان تبریز، بلوار استاد شهریار، تقاطع گلکار، اول خیابان گلکار، مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شماره حساب های ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک های مردمی، گفت: شمراه حساب سیبا بانک ملی شعبه دانشگاه تبریز(0106260597007) و حسالب جام بانک ملت شعبه تبریز(2121211688) و حساب فراگیر بانک سپه شعبه 29 بهمن تبریز(880081)، حساب سحر بانک تجارت شعبه بلوار استاد شهریار(100100)، حساب سپهر بانک صادرات(0104444440004)، حساب همراه بانک رفاه کارگران(63534990) و موسسه قرض الحسنه المهدی(8310046) می باشد.

به گفته وی، بعد از ماه رمضان، در سه شهرستان مراغه، میانه و بناب جشن گلریزان برگزار خواهد شد، و دیروز در شهرستان  عجب شیر این جشن برگزار شده بود.

حجت الاسلام محرمی با بیان اینکه جشن گلریزان یادگار شهید لاجوردی است، گفت: یاوران ستاد دیه  خیران در شهرستان ها برای برگزاری جشن گلریزان در شهرستان ها تا سال آینده راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین به آمار زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد در سال گذشته اشاره و اعلام کرد: در جشن گلریزان سال 92 تا پایان اسفند ماه 92، 228 نفر زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که از این تعداد 118 نفر زندانیان تبریز، با هزینه 3 میلیارد و 409 میلیون تومان، 8 نفر از زندان اهر با هزینه 269 میلیون تومان، 3 نفر از زندان جلفا با هزینه 274 میلیون تومان، 5 نفر از سراب با هزینه 154 میلیون و 800 تومان، 9 نفر از مراغه با هزینه 539 میلیون و 800 تومان، 11 نفر از مرند با هزینه 331 میلیون و 600 تومان، 20 نفر از میانه با هزینه یک میلیارد و 87 میلیون تومان، 3 نفر از هشترود با هزینه 217میلیون و 300 تومان، یک نفر از قم با هزینه 114 میلیون تومان آزاد شدند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com