کاهش سقف هزینه سلامت در مناطق حاشیه‌نشین آذربایجان‌شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1114
نویسنده : مهدی

کاهش سقف هزینه سلامت در مناطق حاشیه‌نشین آذربایجان‌شرقی

رئیس مرکز بهداشت استان خبر داد: در قالب طرح ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه‌نشین، اگر شخصی به پزشک مراجعه کند، 10 درصد هزینه و اگر به دارو، آزمایش و یا رادیولوژی نیاز داشته باشد، فقط 30 درصد هزینه را پراخت خواهد کرد.

 

جعفر صادق تبریزی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه‌نشین شهرها در مرکز بهداشت شهید چمران منطقه آخمیه در گف‌وتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه‌ آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در قالب برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت، به صورت خرید خدمات از بخش خصوصی در مراکز بهداشت مستقر در حاشیه‌شهر در حال اجراست.

 

وی ادامه داد: این برنامه جامع، شامل تمام خدمات مراقبت‌های اولیه بهداشتی با رویکرد عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، کنترل عوامل خطر، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی در سطح اول به صورت رایگان خواهد بود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: در قالب طرح ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه‌نشین، مراکز بهداشت مستقر در حاشیه‌ی شهرها، عملکرد بهورز در خانه‌های بهداشت روستایی را خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته در مجموع در سطح استان 600 هزار نفر در مناطق حاشیه شهرها زندگی می‌کنند، گفت: از این تعداد 450 هزار نفر در مناطق حاشیه شهر تبریز ساکن هستند.

 

رئیس مرکز بهداشت استان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال بتوان 100 درصد مناطق حاشیه شهرهای تبریز، سراب، مرند، میانه، مراغه و اهر تحت پوشش طرح ارتقاء سلامت مناطق حاشیه‌نشین قرار داد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 772
بازدید ماه : 6742
بازدید کل : 206341
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com