مدیرکل ثبت احوال: کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی از بهمن ماه صادر می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1393
بازدید : 916
نویسنده : مهدی

مدیرکل ثبت احوال: کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی از بهمن ماه صادر می شود

مراغه – ایرنا – مدیرکل ثبت احول آذربایجان شرقی گفت: صدور کارت ملی هوشمند برای عموم مردم این استان از بهمن ماه سال جاری آغازمی شود.

 

ˈ علی جعفری آذرˈ ، پنج شنبه در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی مراغه افزود: هم اکنون به تمامی افراد فاقد کارت ملی و اشخاصی که به 15 سال می رسند کارت ملی هوشمند صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال جاری طی فراخوان های مختلف صدورت کارت ملی هوشمند برای عمومی مردم آغاز می شود اظهار کرد: هم اکنون دستگاه های صدور کارت ملی هوشمند در تمامی اداره های ثبت احوال استان نصب و تجهیز شده است.

مدیر کل ثبت احول آذربایجان شرقی همچنین ثبت به روز وقایع حیاتی را از مولفه های توسعه کشور و تحقق دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: میانگین ثبت وقایع حیاتی در کشور 15 روز بوده که این استان در ثبت وقایع چهارگانه در زمان مقرر در کشور جزو اولین هاست.

جعفری آذر ادامه داد: طی سال جاری 36 هزار و 825 مورد وقایع حیاتی در این استان ثبت شده که این میزان شامل 17 هزار و 575 مورد ولادت، پنج هزار و 524 مورد وفات، یک هزار و 886 مورد طلاق و 11 هزار و 840 مورد ازدواج است.

فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی به منظور ارایه برنامه ریزی دقیق خدمات دولت ضروری و از اهمیت بسزایی برخورداراست.

ظفر محمدی افزود: امروزه استناد به آمار در برنامه ریزی های ملی مشهود بوده و همه برنامه ریزی هایی که بصورت متمرکز در مرکز، برای هر منطقه صورت می گیرد مبتنی بر آمار ثبت شده و ارایه شده از آن منطقه است.

رییس اداره ثبت احوال مراغه نیز در این آیین گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار فقره وقایع چهارگانه حیاتی در این شهرستان ثبت شده است.

علیرضا شمس دانش افزود: 99.5 درصد از این تعداد وقایع حیاتی شهرستان در مهلت قانونی ثبت شده که این خود نشان دهنده همکاری مردم و سایر نهادهای ذیربط با این اداره است.

وی اظهارکرد: همچنین با همکاری آموزش و پرورش کارت ملی و شناسنامه قدیمی تمامی دانش آموزانی که به 15 سالگی می رسند توسط مدیران مدارس جمع آوری و شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند آنها در این اداره صادر می شود.

شمس دانش با اشاره به اینکه در سال جاری فراخوان عمومی تعویض کارت های ملی هوشمند آغاز می شود گفت: به منظور موفقیت بیشتر و تسریع در ارایه خدمات به متقاضیان باید 10 دستگاه تهیه این کارت ها در اداره ثبت احوال این شهرستان نصب شود که هم اکنون فقط یک مورد دستگاه در این شهرستان وجود دارد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com