کمیته امداد مراغه آماده جمع آوری کمک های مردم به نیازمندان است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 911
نویسنده : مهدی

کمیته امداد مراغه آماده جمع آوری کمک های مردم به نیازمندان است

مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: این کمیته در ماه رمضان با اجرای شش طرح امدادی آماده جمع آوری کمک های مردم به نیازمندان است.

 

ایوب هاشمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل اطعام و افطار، مفتاح الجنه، کوثر، شفا، رضوان و محسنین بوده و حامیان مددجویان با شرکت در این طرح ها به مددجویان و افراد بی بضاعت جامعه کمک می کنند.

وی اظهار کرد: این کمیته آماده است به همراه حامیان، تمام کمک های نقدی و غیر نقدی آنان را به افراد بی بضاعت برساند یا برای حامیان، نیروی انسانی و خودرو فراهم کند تا آنان به صورت حضوری کمک های خود را به افراد بی بضاعت برسانند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه ادامه داد: هر حامی می تواند در طرح اکرام ایتام برای هر یتیم نیازمند این شهرستان در هر ماه مبلغی به عنوان کمک هزینه پرداخت کند و کمیته امداد نیز موظف به پرداخت این مبلغ به یتیم مورد نظر است.

هاشمیان یادآوری کرد: در طرح مفتاح الجنه، مردم و حامیان با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از منازل مددجویان بازدید و تمام جوانب زندگی آنان را از نزدیک مشاهد و در صورت علاقه به آنان مساعدت می کنند.

وی گفت: در طرح کوثر نیز مردم و حامیان به منظور اجرای سنت حسنه ازدواج با مساعدت های نقدی یا تهیه جهیزیه های متعدد به دختران دم بخت مددجویان کمک می کنند و در طرح شفا نیز مساعدت های خود را به صورت مستقیم به نیازمندان بیمار پرداخت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه ادامه داد: طرح محسنین ویژه حمایت از خانواده های نیازمند غیریتیم و طرح رضوان نیز به منظور تامین مسکن با هزینه تعمیرات و یا اجرا برای خانواده های نیازمند فاقد مسکن است.

هاشمیان خاطرنشان کرد: این کمیته هر روز آماده جوابگویی و هماهنگی با مردم و حامیان در راستای حمایت از نیازمندان و مستمندان است.

وی ادامه داد: مردم می توانند برای شرکت در این طرح ها با شماره تلفن های 2245551 و 2235551 تماس بگیرند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com