معاون استاندار: مصوبات شورای ترافیک در جهت رفاه مردم است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 767
نویسنده : مهدی

معاون استاندار: مصوبات شورای ترافیک در جهت رفاه مردم است

تبریز - ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصوبات شورای ترافیک استان در جهت تسهیل تردد و رفاه شهروندان است.

 

محمدصادق پورمهدی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: تغییر جهت خیابان ها، ایجاد خط ویژه و یا یکطرفه کردن برخی از خیابان ها تنها و تنها به منظور تسهیل ترافیک شهر و کاستن از مشکلات ترافیکی شهروندان صورت می گیرد.

وی با اشاره به مصوبات امروز این شورا، افزود: طرح میدان شورا در اهر، تقاطع غیرهمسطح مقابل بیمارستان هادی شهر، خیابان های 25 و 45 متری مراغه، 18 متری طالقانی به کمربند میانی در تبریز، ایجاد خط ویژه در خیابان قره آغاج تبریز و همچنین اجرای تقاطع در کرکج به صورت ترکیبی از مصوبات امروز بود و تعریض خیابان 18 متری مرند به 24 متری و همچنین 12 متری مراغه به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده شدند.

پورمهدی همچنین به مشکل کمبود پارکینگ در استان به ویژه در تبریز اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکل در کشورهای خارجی و توسعه یافته، به ایجاد پارکینگ های کوچک با گنجایش بیشتر روی آورده اند که ˈاسمارت پارکینگˈ یکی از این طرح هاست.

وی خاطر نشان کرد: در این نوع پارکینگ که ساخت و ایجاد آن بسیار آسان و کم هزینه است در مساحت 30 متر مربعی، بیش از 10 خودرو به صورت مکانیزه پارک می شوند.

پورمهدی گفت: شهرداری ها می توانند با بهره گیری از توان بخش خصوصی و مشخص کردن مکان هایی برای ایجاد این نوع پارکینگ، مشکل کسری پارکینگ واحدهای مسکونی را نیز رفع کنند.

وی افزود: هزینه ساخت این نوع پارکینگ برای هر خودرو حدود 100 میلیون ریال است و بازگشت سرمایه نیز در مدت زمان کوتاهی محقق می شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com