آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در 60 پایگاه تابستانی مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 768
نویسنده : مهدی
اکبریان خبرداد:
آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در 60 پایگاه تابستانی مراغه
مراغه- خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه از آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 60 پایگاه تابستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان  صبح دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، امسال نیز در این شهرستان با جدیت هر چه تمام در 60 پایگاه تابستانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح همه ساله در راستای کمک به رشد و توسعه استعدادهای دانش آموزان در فصل تابستان اجرا می شود، گفت: امسال تعداد مدارسی که در آن ها برنامه های غنی سازی اوقات فراغت اجرا می شود، نسبت به مدت مشابه سال قبل  بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

اکبریان مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را ارتقای فرهنگ قرآنی و گردشگری مذهبی عنوان کرد و ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته تلاش خواهیم کرد که بیش از پیش شعار سال را که توسط ارهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال عنوان شد، عملیاتی کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه دانش آموزان برای ثبت نام در هر یک از رشته های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و کلاس های مهارت آموزی می توانند به پایگاه های مذکور مراجعه کنند، گفت: کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت تا 30 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com