معاون آموزش و پرورش مراغه: طرح اوقات فراغت در 60 پایگاه تابستانی آغاز شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 1020
نویسنده : مهدی

معاون آموزش و پرورش مراغه: طرح اوقات فراغت در 60 پایگاه تابستانی آغاز شد

مراغه - ایرنا – معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت در 60 پایگاه تابستانی این شهرستان برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان آغاز شد.

 

حسین اکبریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور کمک به رشد و توسعه استعدادهای دانش آموزان هر سال در فصل تابستان برنامه های متنوعی در نهادهای فرهنگی و آموزشی این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری با افزایش 10 درصدی تعداد پایگاه های مدرسه ای خود، برنامه های خود را برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان آغاز کرده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: با توجه به نام گذاری سال جاری به نام فرهنگ و اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین رویکرد آموزش و پرورش در برنامه های تابستانی، ارتقای فرهنگ قرآنی و گردشگری مذهبی در بین دانش آموزان است.

اکبریان با اشاره به اینکه فعالیت این مراکز تا 30 شهریور ادامه می یابد، یادآوری کرد: دانش آموزان برای ثبت نام در رشته های فرهنگی و هنری، ورزشی، مذهبی و کلاس های مهارت آموزی باید به پایگاه های تابستانی مراجعه کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 826
بازدید ماه : 6796
بازدید کل : 206395
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com