ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پالایش روح است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 809
نویسنده : مهدی
حجت الاسلام فیضی زاده:
ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پالایش روح است
مراغه – خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی سپاه شهرستان مراغه گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پاک کردن دل و پالایش روح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده شامگاه یک شنبه در اولین مراسم دعای ماه مبارک رمضان که با حضور پرشور مردم مراغه در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه روزه داري فرصت مناسبی برای تسلط بر خویشتن است، گفت: در این ماه باید بر هواهای نفسانی خود تسلط پیدا کنیم.

وی با اشاره به ضرورت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد افزود: در این خصوص برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می تواند جوانان را در ماه مبارک رمضان که فرصت و اوقات فراغت بیشتری دارند، جذب مساجد و مراکز فرهنگی کند.

حجت الاسلام فیضی زاده با تاکید بر اینکه رمضان فرصت مناسبی برای انسان سازی و دوری از دنیا طلبی است، ادامه داد: خواندن سر وقت نماز و انجام دادن سایر امور معنوی در این ماه بسیار ارزشمند است.

وی همچنین تاكيد كرد: باید در راه بهره گیری هرچه بیشتر از معنویات ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی مناسب تلاش شود.

حجت الاسلام  فیضی زاده با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی سپاه مراغه گفت: برگزاری کلاس های اخلاق، تفسیر قرآن و محفل انس با قرآن در قالب بیش از 24 جلسه به صورت روزانه برای کارکنان پایور و وظیفه از جمله این برنامه های فرهنگی است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 777
بازدید ماه : 6747
بازدید کل : 206346
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com