نماینده شهرداران آذربایجان شرقی: شورای اسلامی با رسیدن به جایگاه خود باید از منافع شهرداری ها دفاع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1393
بازدید : 764
نویسنده : مهدی

نماینده شهرداران آذربایجان شرقی: شورای اسلامی با رسیدن به جایگاه خود باید از منافع شهرداری ها دفاع کند

مراغه - ایرنا - نماینده شهرداران آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری های کشور گفت: شوراهای اسلامی شهرها با رسیدن به جایگاه واقعی خود می توانند با قدرت از منافع شهرداری ها دفاع کنند.

 

به گزارش ایرنا، نادر ابراهیمی روز چهارشنبه در هفتمین جلسه عمومی شورای اسلامی استان در مراغه، افزود: دفاع از مصالح و منافع این نهاد در اصل حمایت از حقوق مردم و شهروندان است.

وی با بیان اینکه شکل گیری نهاد شورای اسلامی از آرزوهای دیرینه امام راحل بود، اظهار کرد: هویت و اعتبار شهرداری با شوراهای اسلامی شکل می گیرد.

وی ادامه داد: با رسیدن شوراهای اسلامی به جایگاه واقعی خود، هدف امام خمینی (ره) در راستای ارتقای خدمات به مردم محقق می شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تفکر فرابخشی شوراهای اسلامی از برخی غفلت ها و کاهش تمرین در ارایه خدمات مدیریت شهری به مردم می کاهد.

وی گفت: هم اکنون محاسبه و واریز یک درصد مالیات از محل فروش فراورده های سوختی کشور به شهرداری ها مربوط به پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بوده که در آن بنزین با لیتری یک هزار ریال لحاظ می شود که نیاز به اصلاح این قیمت است.

نماینده شهرداران آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری های کشور ادامه داد: میزان هزینه های شهرداری از آن زمان تاکنون 16 برابر شده اما سهم شهرداری ها با وجود فروش هر لیتر بنزین به هفت هزار ریال افزایش نیافته است.

ابراهیمی از تدوین برنامه سند چشم اندار 20 ساله این شهرستان خبر داد و گفت: مدیریت شهری مراغه از پنج سال گذشته اقدام به تدوین این سند کرده و تاکنون برنامه اول پنج ساله این مدیریت را اجرا و برنامه دوم پنج ساله را نیز طراحی و تدوین کرده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com