فرماندار مراغه: آموزش در مدارس ابتدایی اساس تعلیم تربیت است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 555
نویسنده : مهدی

فرماندار مراغه: آموزش در مدارس ابتدایی اساس تعلیم تربیت است

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه گفت: آموزش در مدارس ابتدایی اساس موفقیت در تعلیم تربیت بوده و باید به این پایه بیشتر توجه شود.

 

به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: در خصوص تربیت کودکان و دانش آموزان همه باید احساس مسوولیت کنند چرا که این امر از زمینه های موفقیت جامعه است.

وی با تاکید بر آموختن سواد به اولیای بی سواد اظهارکرد: تمام نهادها باید برای اجرای طرح باسواد کردن اولیای بی سواد و ریشه کنی بی سوادی، اداره سوادآموزی آموزش و پرورش را یاری کنند.

فرماندار مراغه با اشاره به ضرورت احداث اردوگاه فرهنگی و تربیتی دانش آموزی در این شهرستان گفت: برای پیگیری این اردوگاه باید کارگروه تخصصی با محوریت آموزش و پرورش تشکیل شود.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، مسوولان ذیربط باید برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: شورای آموزش و پرورش مهمترین و کلیدی ترین نهاد برای حل مشکلات مدارس است.

داود پورصادق با اشاره به اهمیت تربیت دینی فرزندان و دانش آموزان، افزود: برای تربیت دینی فرزندان باید اولیا و سایر نهادهای فرهنگی در این زمینه با آموزش و پرورش مشارکت مادی و معنوی داشته باشند.

وی برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان در مراغه را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و ادامه داد: امسال درصد قبولی در دروس نهایی نسبت به سال 92 بطور میانگین سه درصد افزایش یافته است.

پورصادق یادآوری کرد: دو پایگاه مشاوره و راهنمایی آزمون سراسری در دبیرستان امام خمینی (ره) برای پسران و دبیرستان سینا برای دختران آماده ارایه خدمات در ارتباط با آزمون و انتخاب رشته برای دانش آموزان است.

در این جلسه از سوی شورای آموزش و پرورش مراغه از فرمانده نیروی انتظامی و رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه به خاطر همکاری صمیمانه در برگزاری کلاس های آموزش خانواده و پیشگیری از جرایم و ارتقای سطح بینش اجتماعی دانش آموزان، تجلیل بعمل آمد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com