مدیر: توانمندسازی مددجویان مهمترین هدف کمیته امداد مراغه است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 تير 1393
بازدید : 702
نویسنده : مهدی

مدیر: توانمندسازی مددجویان مهمترین هدف کمیته امداد مراغه است

مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان مهمترین هدف این کمیته در راستای افزایش تولید داخلی است.

 

به گزارش ایرنا، ایوب هاشمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کمیته با کمک دستگاه های اجرایی از سال های گذشته نسبت به نیازسنجی خانواده های زیر پوشش اقدام کرده است.

وی گفت: در این راستا کلاس های آموزش هنری، صنایع دستی و طرح های خوداشتغالی در جامعه شهری و فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و دامداری در بین مددجویان روستایی این کمیته برگزار شده است.

وی افزود: در این راستا در سال گذشته 420 طرح اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی با 28 میلیارد و 87میلیون ریال انجام شده که در آن حدود 500 نفر از مددجویان به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

هاشمیان از صرف 952 میلیون ریال اعتبار برای آموزش یک هزار و 430 نفر در دوره های مختلف در راستای ارتقای خودکفایی مددجویان و خانواده های آنان خبر داد و گفت: در این راستا برای 900 نفر دوره های کوتاه مدت، برای 250 نفر دوره بلند، برای 130 نفر فنی و حرفه ای دانش آموزی و برای 150 نفر دوره های استاد شاگردی برگزار شده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com