مدیر صندوق بیمه: 127 هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی آذربایجان شرقی هستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 تير 1393
بازدید : 709
نویسنده : مهدی

مدیر صندوق بیمه: 127 هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی آذربایجان شرقی هستند

مراغه - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان آذربایجان شرقی گفت: 127 هزار خانوار در این استان تحت پوشش این بیمه هستند.

 

محمد نظری روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد ترویج و توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی مراغه افزود: بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان گام مهمی برای ارتقا سطح زندگی این قشر است.

وی اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گامی موثر در جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی روستائیان بوده و نقش مهمی در حمایت از اقشار محروم روستایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، رفع نگرانی نسبت به آینده و حفظ کرامت و منزلت روستائیان ایفا می کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون 47 درصد از جمعیت هدف این استان زیر پوشش این صندوق قرار گرفته است، ادامه داد: در پایان برنامه پنجم توسعه 270 هزار خانوار در آذربایجان شرقی باید تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

معاون فرماندار مراغه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هزار و 50 نفر از خانواده های روستایی این شهرستان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هستند، گفت: این تعداد شامل 44 درصد از جمعیت این شهرستان می شود.

جواد محمودی افزود: در برنامه پنجم توسعه باید 18 هزار خانواده مراغه تحت پوشش خدمات این صندوق قرار گیرند که ستاد ترویج و توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی این شهرستان در این راستا تمام تلاش و توان خود را بکار می گیرد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com