فرمانده سپاه عاشورا:تاسیس جمهوری اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورا نقطه قوت ملت ایران است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 763
نویسنده : مهدی

فرمانده سپاه عاشورا:تاسیس جمهوری اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورا نقطه قوت ملت ایران است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه عاشورا گفت: تاسیس جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی نقطه قوت ملت ایران اسلامی است.

 

سردار ˈ غلام عسکر کریمیان ˈ روز یکشنبه در آیین تشییع پیکر شهید حسن عمران، افزود: از پدیده های بارز قرن بیستم، ظهور و بروز انقلاب اسلامی در صحنه جهانی است.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب از دو خاصیت و ماهیت استکبارستیزی و سلطه ناپذیری برخوردار است، اظهار کرد: این ماهیت ها موجب شد امپریالیسم شرق و غرب در کنار هم برای اولین بار در یک سنگر علیه انقلاب اسلامی قرارگیرند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: این دشمنی ها در اوایل انقلاب با جریان قومیت ها و گروهک های تروریستی داخلی انجام شد که با میسر نشدن این جریان، به همراه 44 کشور معاند نظام اسلامی، جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند.

کریمیان یادآوری کرد: به واسطه ظهور و بروز مقاومت مردمی در ایران اسلامی و تاسی از فرهنگ علوی و عاشورایی، این انقلاب در مقابل دشمنان مقاومت و طبق فرموده امام راحل توانست در این جنگ ابهت شرق و غرب را بشکند.

وی با اشاره به اینکه اکنون تمام اسلام در برابر کفر ایستاده اند، گفت: ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی تا کنون در تمام جنگ ها در برابر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شده است.

کریمیان یادآوری کرد: جنگ حق و باطل تمام نشدنی بوده و شهید شدن جوانانی مانند حسن عمران و عمران های دیگر مصداق بارز بر تمام نشدن جنگ استکبار با اسلام است.

سرگرد شهید حسن عمران پنجشنبه 29 خرداد به دست گروه های معاند نظام در منطقه شمالغرب کشور به شهادت رسید و امروز از مقابل مسجد شهدای شهرستان مراغه تشییع و در گلزار شهدای گلشن زهرا (س) به خاک سپرده شد.

این شهید 48 ساله از یادگاران جبهه های حق علیه باطل دوران دفاع مقدس بود که در این دوران شش سال به عنوان بسیجی از کیان انقلاب اسلامی همراه همرزمان خود دفاع کرده بود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 823
بازدید ماه : 6793
بازدید کل : 206392
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com