مسوول امداد و نجات: دو مصدوم تصادف در محور مراغه -هشترود نجات یافتند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 797
نویسنده : مهدی

مسوول امداد و نجات: دو مصدوم تصادف در محور مراغه -هشترود نجات یافتند

مراغه - ایرنا - مسوول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مراغه گفت: دو مصدوم تصادف در محور فرعی مراغه - هشترود با تلاش امدادگران این جمعیت از داخل خودرو سانحه دیده رها سازی و نجات یافتند.

 

علیرضا رحیم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اعلام مردمی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی مراغه به روستای داش آتان ماموران امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه در حدود 15 کیلومتری محور مراغه - هشترود روی داده بود و دو سرنشین خودرو سواری در داخل خودرو گرفتار شده بودند.

مسوول امداد و نجات جمعیت هلال اهمر مراغه ادامه داد: نیروهای امدادی به محض مستقر شدن در محل حادثه، عملیات نجات را آغاز و مصدومان گرفتار را نجات دادند.

رحیم زاده یادآوری کرد: یکی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و فرد دیگر نیز به علت جراحات شدید توسط آمبولانس این جمعیت به بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه منتقل شد.

پایگاه امداد بین جاده ای جمعیت هلال احمر مراغه در 20 کیلومتری محور مراغه - هشترود مستقر بوده و با سایر نیروهای امدادی اقدام به ارایه خدمات به مسافران این محور می کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 837
بازدید ماه : 6807
بازدید کل : 206406
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com