برگزاری کارگاه آموزشی بهسازی و نوسازی بافت‌ فرسوده آذربایجان‌شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
بازدید : 693
نویسنده : مهدی

برگزاری کارگاه آموزشی بهسازی و نوسازی بافت‌ فرسوده آذربایجان‌شرقی

کارگاه آموزشی بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده استان به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی و اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین منافی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی در این کارگاه با تاکید بر اهمیت بهسازی بافت‌های فرسوده استان اظهارکرد: موضوع احیای بافت‌های فرسوده با توجه به فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی موجود در این بافت‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به موازات رشد و توسعه شهرها و نیز افزایش جمعیت، توجه جدی به احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده نشده و این غفلت موجب شده تا حجم بالایی از فضاهای شهری کشور جزو آسیب‌پذیرترین مناطق شهری باشد.

 

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان با توجه ظرفیت‌های کم‌نظیر آموزشی این آمادگی را دارد که در کنار اداره کل راه و شهرسازی به ارائه خدمات آموزشی در این امر مهم بپردازد.

 

وی افزود: بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده کاری دشوار بوده و نیازمند برنامه‌ریزی و بررسی شرایط و راهکارهای موثر و تسریع این روند است و می‌توان از طریق برپایی این قبیل نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی نسبت به تحقق این مهم اقدام کرد.

 

منافی با اشاره به فعالیت‌های معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان، اضافه کرد: معاونت آموزشی در ابتدا با دو رشته عمومی آموزش زبان انگلیسی و مهارت‌های رایانه‌ای کار خود را آغاز کرد و در طول فعالیت‌های خود، دامنه آموزش را به هفت حوزه تخصصی و پنج مرکز آموزش کوتاه مدت، دانشگاه علم و فرهنگ در منطقه آزاد ارس و موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی و شعبه اشتغال سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان در شهر تبریز و چهار مرکز آموزشی کوتاه‌مدت در شهرستان‌های میانه، مرند، مراغه و اهر و مرکز علمی کاربردی در شهرستان ملکان گسترش داده است.

 

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان برای توسعه ظرفیت‌های آموزشی و پاسخگویی به نیاز متقاضیان دوره‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت کارکنان دولت را با بهره گیری از سامانه مبتنی بر آموزش الکترونیکی و با ارائه خدمات آموزشی از راه دور اجرا کرده و قسمتی از دوره‌های آموزشی خویش را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 770
بازدید ماه : 6740
بازدید کل : 206339
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com