عضو مجلس خبرگان رهبری: قرآن برای هدایت توده مردم نازل شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
بازدید : 767
نویسنده : مهدی

عضو مجلس خبرگان رهبری: قرآن برای هدایت توده مردم نازل شده است

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: قرآن از سوی خداوند برای هدایت توده مردم نازل شده است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین آغاز مسابقات قرآن کارکنان دادگستری شهرستان های جنوب استان افزود: این کتاب آسمانی پیش نیاز هدایت انسان ها به سمت خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه قرآن نسخه شفابخش بشری است، اظهارکرد: خواندن، تدبر، درک مفاهیم، آشنایی با مفاهیم و عمل به آن مهمترین رکن برای حرکت در مسیر الهی است.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ جزو نیازهای جامعه بوده و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند، ادامه داد: با تمسک قلبی به این کتاب و نهادینه کردن فرهنگ آموزهای آن در بین تمام آحاد جامعه، نگرانی در خصوص فرهنگ بیگانه رفع می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرآن راه های سعادت بشری و زندگی توام با آرامش را به نحو احسن آموزش می دهد، گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه موجب موفقیت تمام افراد می شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه آموزه های قرآنی روی کارآمده و هم اکنون علاوه بر این نظام بسیاری از کشورهای اسلامی نیز با بیداری اسلامی و پیروی از انقلاب اسلامی، آزادی واقعی خود را معنا بخشیده اند.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: دادگستری با وجود داشتن مشکلات کاری فراوان، توجه به آموزه های اسلامی و قرآنی را در زمره برنامه های خود قرار داده است.

حجت الاسلام حسین امیری افزود: رهبر معظم انقلاب نگرانی خود را در ارتباط با فرهنگ اعلام کرده و همه آحاد جامعه باید در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی تلاش کنند و قوه قضاییه نیز از این امر مستثنی نبوده و تمام سعی خود را در این ارتباط انجام می دهد.

وی تلاش و حرکت دادگستری در این مساله را توفیق الهی خواند و خاطرنشان کرد: توجه به قرآن و فرهنگ های اسلامی از محورهای جهاد در راه خدا است.

مسابقه قرآن کریم ویژه کارکنان دادگستری شهرستان های مراغه، بناب، عجبشیر و ملکان در دانشگده علوم قرآنی مراغه برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 832
بازدید ماه : 6802
بازدید کل : 206401
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com