رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور: شرکت های زیان ده و کم بازده بازبینی و مهندسی مجدد می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 766
نویسنده : مهدی

رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور: شرکت های زیان ده و کم بازده بازبینی و مهندسی مجدد می شود

مراغه - ایرنا - رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور گفت: شرکت های زیان ده و کم بازده زیر پوشش این صندوق از سوی هیات مدیره مورد بررسی، بازبینی و مهندسی مجدد می شود.

 

به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت کارخانه کاغذ سازی مراغه افزود: هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور به عنوان یکی از ارکان مهم این صندوق در راستای سیاست گذاری خود از مجموعه های زیر پوشش این صندوق بازدید بعمل می آورد.

وی با بیان اینکه کارخانه کاغذ سازی مراغه به عنوان یکی از شرکت های زیان ده و کم بازده مطرح است، اظهار کرد: بازدید و بررسی وضعیت این کارخانه در سرلوحه کار این هیات مدیره قرار دارد.

رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: با هماهنگی مسوولان این شهرستان و برای رونق بخشی به وضعیت فعلی کارخانه کاغذ سازی از آن بازدید بعمل خواهد آمد و تصمیم های لازم در این راستا در هیات مدیره صندوق اتخاذ می شود.

تقی زاده یادآوری کرد: مراغه با قدمت و تاریخچه زیاد خود دارای قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری بوده و این صندوق آماده است با همکاری مسوولان محلی در طرح های این منطقه سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید و تاکید رییس جمهوری برای رسیدگی به بازنشسته ها، گفت: در این راستا خانه های امید برای تامین رفاه بازنشسته ها، بسترسازی برای ارایه خدمات بیشتر و پرکردن اوقات فراغت آنان ایجاد می شود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی با مسوولان مراغه، در صورت واگذاری زمین و مکان مناسبی در یکی از پارک های این شهر به صندوق بازنشستگی کشور، خانه امید بازنشستگان در آن ایجاد می شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 793
بازدید ماه : 6763
بازدید کل : 206362
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com