دوره آموزشی شوراها و شهرداران جنوب آذربایجان شرقی برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 865
نویسنده : مهدی

دوره آموزشی شوراها و شهرداران جنوب آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز - ایرنا- چهارمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران مناطق جنوبی آذربایجان شرقی در شهرستان ملکان برگزار شد.

 

در این دوره آموزشی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران شهرهای مراغه، بناب، عجب شیر، لیلان، مبارک شهر، قلعه چای و ملکان حضور داشتند، شرکت کنندگان با آخرین قوانین و نحوه تهیه و تدوین مصوبه های قانونی آشنا شدند.

رییس اداره آموزش شهرداری ها و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی در این دوره با اشاره به اهداف برگزاری آن، گفت: این دوره در راستای آشنایی با نحوه تهیه و تدوین و تصویب برنامه پنج ساله شهرداری ها ، جایگاه سرمایه گذاری در توسعه پایدار شهری، تشریفات مناقصه و مزایده و اصول بودجه نویسی و نحوه اجرای بودجه در شهرداری ها برگزار شده است.

علی نجفی افزود: تاکنون این دوره ها در چهار مرحله به میزبانی هفت شهر برگزار شده و در پایان نیز به شرکت کنندگان با اخذ آزمون کتبی گواهینامه صادر می شود.

وی دانش افزایی، ارتقای مهارت وتوانایی فراگیران در ارتباط با موضوعات آموزشی، ایجاد اشتراک نظر وهمسویی و تعامل در بین اعضای شورا و شهرداران و تبادل نظر بین اعضای شورای و شهرداران را از اهداف دیگر این دوره ها بیان کرد.

شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com