ضرورت ورود هر چه سریع‌تر شورای امنیت سازمان ملل برای سرکوب داعش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 801
نویسنده : مهدی
دواتگری مطرح کرد:
امروز ساعت ۱۶:۵۱
ضرورت ورود هر چه سریع‌تر شورای امنیت سازمان ملل برای سرکوب داعش
ضرورت ورود هر چه سریع‌تر شورای امنیت سازمان ملل برای سرکوب داعش
سرویس: دیگر رسانه‌ها
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه "در آشوب خاورمیانه ، اسرائیل برنده است"گفت:شورای امنیت سازمان ملل باید با تشکیل جلسه فوری مسئله داعش و ضرورت برخورد با این گروه تروریستی را بررسی و مجوزهای لازم را به دیوان بین المللی لاهه برای ورود به موضوع صادر کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)؛مهدی دواتگری و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس گفت: شکست در سوریه در پی انتخابات ریاست جمهوری علت حمله داعش به عراق است و تصور می کنند که به جای سوریه این بار می توانند عراق را جای جدید آشوب های خود قرار دهند.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:آشوب در خاورمیانه خواسته همیشگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است چرا که با این آشوب رژیم صهیونیستی در ارامش بیش تری به فعالیت های خود ادامه می دهد.
 
دواتگری هم چنین تصریح کرد: : رژیم صهیونیستی تنها دولتی است که از ناآرامی در منطقه خاورمیانه سود می برد چون می تواند در پناه این بی ثباتی ها به جنایات خود در منطقه ادامه دهد.
 
وی ادامه داد: منابع مالی این گروه تروریستی از جانب غرب تامین می شود و عربستان در این خصوص مثل همیشه نقش عمال غرب در منطقه را دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای امنیت سازمان ملل باید با تشکیل جلسه فوری جنایتی که از سوی داعش در عراق را بررسی و مجوزهای لازم را به دیوان بین المللی لاهه برای ورود به موضوع صادر کند./



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com