کمبود مسافر در ایستگاه های تازه تاسیس قطار در مهاباد و نقده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 920
نویسنده : مهدی

معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

کمبود مسافر در ایستگاه های تازه تاسیس قطار در مهاباد و نقده

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار آذربایجان غربی از کمبود مسافر در ایستگاه های قطار در مهاباد و نقده خبر داد و حل این مشکل را نیازمند بهره برداری از ایستگاه ارومیه دانست.

قطاری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هادی بهادری در جریان بازدید از ایستگاه راه آهن مهاباد اظهار کرد: سوت قطار در سال 94 در ارومیه به صدا درمی آید و این شهر و مرکز این استان به خط راه آهن سراسری متصل می شود.

وی افزود: راه آهن مراغه - ارومیه تاکنون در قطعات مراغه - میاندوآب و میاندوآب - مهاباد به بهره برداری رسیده و پیش بینی می شود قطعه مهاباد - نقده نیز تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

بهادری بهره برداری از قطعه مهاباد - نقده را به دلیل اهمیت ترانزیتی آن بسیار حایز اهمیت عنوان و بیان کرد: با بهره برداری از این قطعه برخی از مشکلات ایستگاههای مهاباد و میاندوآب نیز مرتفع می شود.

وی گفت: یکی از مشکلات فعلی دو ایستگاه مهاباد و میاندوآب، کمبود مسافر است که با بهره برداری از ایستگاه نقده و ارومیه نه تنها این مشکل، بلکه مشکل بار نیز در این مسیر راه آهن مرتفع می شود.

به گفته وی طرح راه آهن مراغه - ارومیه در پنج قطعه و به طول 184 کیلومتر با هدف اتصال مرکز آذربایجان غربی به شبکه سراسری راه آهن کشور در حال احداث است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com