یک میلیون و 736 هزار لاشه دام وطیور در مراغه ازنظر بهداشتی بازرسی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1579
نویسنده : مهدی

یک میلیون و 736 هزار لاشه دام وطیور در مراغه ازنظر بهداشتی بازرسی شد

مراغه - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی مراغه گفت: یک میلیون و 736 هزار و 664 لاشه دام و طیور در سال گذشته در این شهرستان از نظر بهداشتی بازرسی شد.

 

علی پاشایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل یک میلیون و 704 هزار و 73 قطعه لاشه طیور و 32 هزار و 591 لاشه دام بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت پنج هزار و 389 قطعه طیور غیربهداشتی به وزن 9 هزار و 837 کیلوگرم و 45 لاشه دام، ضبط و معدوم سازی و 10 هزار و 758 کیلوگرم لاشه دام اصلاح و ضبط موضعی شد.

رییس شبکه دامپزشکی مراغه ادامه داد: در همین مدت 969 مورد از مراکز نگهداری، عرضه دام و فرآورده های دامی بازرسی بهداشتی شد که در نتیجه این اقدام 17 مورد اخطار برای مراکز عرضه غیربهداشتی صادر و حدود 10هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی امحا شد.

پاشایی 155 مورد بازدید کارشناسی برای صدور یا تمدید پروانه دامداری، مرغداری و کارخانه های تولید فرآورده های خام دامی و خوراک دام و طیور را از جمله فعالیت های ماموران این شبکه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت برای 25 هزار و 429 کلنی زنبور عسل، 10 تن گوشت گوسفندی، سه هزار و 400 قطعه مرغ زنده و 20 تن تخم مرغ خوراکی گواهی حمل صادر شده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com