معاون اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 86 درصد دانش آموزان استان زیر پوشش برنامه های پرورشی هستن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
بازدید : 952
نویسنده : مهدی

معاون اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 86 درصد دانش آموزان استان زیر پوشش برنامه های پرورشی هستند

مراغه - ایرنا - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 86 درصد از دانش آموزان این استان زیر پوشش برنامه های پرورشی و فرهنگی هستند.

 

به گزارش ایرنا، طاهر علمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر جشنواره فرهنگی و هنری مراغه افزود: آموزش و پرورش بدنبال تحت پوشش قرار دادن تمام دانش آموزان در برنامه های پرورشی است تا زمینه تحقق سیاست مدرسه محوری دولت یازدهم را فراهم کند.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه های آموزش و پرورش با رویکرد قرآنی از مهمترین اهداف این سازمان در این راستا بوده تا با استفاده از آن دانش آموزان به سمت فرهنگ سازی خودجوش و مشارکت جویی سوق یابند.

علمی ادامه داد: در این راستا تمام طرح ها و برنامه های آموزشی در سه سطح اول تا سوم طبقه بندی می شود که آموزش آموزه های قرانی و دینی در اولویت برنامه هاست.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین با اشاره به اینکه هم اکنون 66 دانش آموز این شهرستان به جشنواره فرهنگی و هنری کشور راه یافته اند، گفت: مرحله شهرستانی این جشنواره در 22 رشته با مشارکت 39 هزار و 866دانش آموز برگزار شد.

داوود پورصادق با اشاره به اینکه این جشنواره در سطح آموزشگاه ها، شهرستان و استان برگزار شده است، افزود: از این تعداد دانش آموز 12 هزار و 338 نفر موفق به کسب مقام های شهرستانی شده و 550 نفر نیز به مرحله استانی این جشنواره اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله استانی 66 دانش آموز رتبه اول، 97 نفر رتبه دوم و 30 نفر نیز رتبه سوم را در رشته های مختلف این جشنواره کسب کرده اند و از این تعداد 15 نفر موفق به کسب جواز حضور در مرحله کشوری این جشنواره شده اند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: جشنواره های فرهنگی و هنری ابزار رسیدن به صراط مستقیم و تعالی بوده تا با استفاده از آن ها معنویت و روحانیت در بین دانش آموزان نهادینه شود.

پورصادق یادآوری کرد: بطور قطع امور فرهنگی و هنری بهترین ابزار تعلیم و تربیت در نهاد انسانی است.

آیین تجلیل از دانش آموزان برتر جشنواره های فرهنگی و هنری مراغه به مدت دو روز در سه نوبت برگزار می شود که در مرحله اول یک هزار و 400 دانش آموز و مربیان فرهنگی و هنری آموزشگاه ها تجلیل شدند.

جشنواره فرهنگی و هنری مدارس مراغه در 22 رشته از جمله قرآن، نهج البلاغه، سرود، هنرهای نمایشی و تجسمی در سال تحصیلی جاری برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com