متاسفانه شعارهای رهبر انقلاب از همه تریبون ها تکرار می شود، اما از عمل خبری نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 خرداد 1393
بازدید : 750
نویسنده : مهدی

استاندار آذربایجان شرقی:

متاسفانه شعارهای رهبر انقلاب از همه تریبون ها تکرار می شود، اما از عمل خبری نیست

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از این که متاسفانه شعارهای رهبر انقلاب از همه تریبون ها تکرار می شود اما از عمل خبری نیست، گفت: بنا نیست برای توسعه و پیشرفت، حرف بزرگان را تکرار کنیم، توسعه در گرو عزم و اراده همگان است.

 

اسماعیل جبارزاده روز شنبه در همایش یکروزه فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این استان افزود: جایگاه رهبری، جایگاه تصمیمات کلان و سیاست های کلی کشور است و دولت برنامه ها و راه های رسیدن به این هدف را تعیین می کند و در رده های بعدی، همه باید به این برنامه ها عمل کنند.

وی گفت: توسعه روستایی تحقق نمی یابد مگر با عزم و اراده جمع حاضر و اگر مصمم نباشیم، هیچ برنامه و دستورالعملی نمی تواند توسعه روستایی را تضمین کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به پیشنهاد معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص تشکیل شرکت های تعاونی روستایی با مشارکت روستاییان، اظهارکرد: برای توسعه روستایی هزاران روش ممکن است به ذهن انسان برسد و ما نیز از پیشنهاد وی مبنی بر تشکیل تعاونی روستایی با مشارکت روستاییان استقبال و در تعدادی از روستاها و دهستان های استان آن را اجرا می کنیم.

جبارزاده افزود: منابع دولت به اندازه ای نیست که 100 درصد اعتبار توسعه روستایی را تامین کند، بنابراین به مشارکت مردم نیاز داریم و اگر مردم نتیجه مثبت این مشارکت را ببینند، به طور قطع به آن علاقمند خواهند شد.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید مصمم است روستاها را با خرد جمعی آباد کند، گفت: در این میان شوراها و دهیاران با صلاحیت ترین افراد برای مشارکت و همکاری با دولت هستند و مطمئنیم که با همت و اراده آنان، این کار را انجام خواهیم داد.

جبارزاده با تاکید بر مشارکت روستاییان در عمران و آبادانی روستاهای استان و با بیان این که وضعیت منابع دولت کاملا مشخص است، افزود: امروز نباید منتظر بودجه های دولتی باشیم و باید به روش هایی فکر کنیم که بدون وابستگی به بودجه دولت، روستاها را آباد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت روحانی روستاها و روستاییان را فقط زینت انتخابات نمی داند و معتقد نیست که فقط در ایام تبلیغات انتخاباتی باید به فکر روستایی بود، بلکه در تمام عمر این دولت، روستا و روستایی محترم و عزیز بوده و خواهد بود.

جبارزاده با بیان این که در دولت تدبیر و امید، روستاییان طرف مشورت دولت و زیربنا و محور توسعه اصولی، علمی و ماندگار خواهند بود، افزود: پایه و اساس این جلسه نیز بر این است که دولت می خواهد کشور را با استفاده از خرد جمعی اداره کند و در واقع این جلسه، هم اندیشی و هم فکری برای تدوین الگوی توسعه روستایی استان است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که به الگوی واحد برای همه روستاهای کشور اعتقاد نداریم، گفت: این روش تاکنون جواب نداده و بعد از این هم اگر ادامه یابد جواب نخواهد داد، بنابراین دولت تدبیر و امید به دنبال آن است که برای توسعه روستاها از خود روستاییان کمک بگیرد.

وی خطاب به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها این پرسش را مطرح کرد که اگر شما به جای دولت بودید برای توسعه روستاهای استان چه کارهایی را انجام می دادید؟

جبارزاده اضافه کرد: همه کسانی که در توسعه روستایی استان نقش دارند باید به این سوال پاسخ دهند و این جلسه، آغاز یک حرکت جمعی برای یافتن پاسخ مناسب به این سوال است.

وی با بیان این که دولت قبل منابع مالی بزرگی در اختیار داشت، اما توسعه روستایی تفاوتی با قبل از آن نکرد، گفت: امروز درآمد روستاییان ما کمتر از هزینه های آنان است و دولت تدبیر و امید آمده است این وضعیت را اصلاح کند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت به دنبال ثروتمندتر کردن روستاییان است، اما نه با بودجه های نفتی، گفت: امروز باید فرض کنیم که شیرهای نفت بسته شده و دولت منابع آنچنانی در اختیار ندارد، در این شرایط خاص چه تدبیری باید بیاندیشیم که معیشت مردم روستاها را بهبود بخشیده و روستاها را توسعه دهیم؟

در این همایش رییس شورای اسلامی استان، فرماندار تبریز به نمایندگی از فرمانداران استان، بخشدار مرکزی مراغه به نمایندگی از بخشداران استان و یازده نفر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان دیدگاه های خود را در خصوص مسایل مختلف توسعه روستایی بیان کردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 789
بازدید ماه : 6759
بازدید کل : 206358
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com