مسوول قرارگاه بسیج سازندگی: 49 طرح اقتصاد مقاومتی در مراغه اجرا شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393
بازدید : 998
نویسنده : مهدی

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی: 49 طرح اقتصاد مقاومتی در مراغه اجرا شد

مراغه - ایرنا - مسوول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه گفت: 49 طرح اقتصاد مقاومتی پس از تبیین اهداف این اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب، در این شهرستان اجرا شد.

 

سرهنگ ناصر حسن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل شش طرح کارگاهی تولیدی و 43 طرح مشاغل خانگی است.

وی با بیان اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برای 63 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، اظهار کرد: طرح های کارگاهی تولیدی شامل واحد پرورش ماهی، چهار واحد زنبورداری و یک واحد تولید محصولات گلخانه ای است.

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه با اشاره به اینکه این تعداد طرح با هفت میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در قالب وام های 10 تا 30 میلیونی اجرا شده است، ادامه داد: وام های مشاغل خانگی نیز برای قالی بافی، پرورش دام و طیور، صنایع دستی و خیاطی پرداخت شده است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد اشتغال و تولید کود ورمی کمپوست در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برای 50 واحد پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com