گسترش چتر حمایتی بیمه‌ها در سال ۹۳


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 1838
نویسنده : مهدی

رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد

دیناروند گفت:بیمه‌ها افزایش اعتبار قابل ملاحظه‌ای دارند لذا وضع بیمه‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال قبل آن بهتر خواهد بود.
دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، در پاسخ به پرسش گشودن چتر حمایتی "بیمه‌ها" در سال ۹۳ گفت: مطمئنا این چتر حمایتی که در سال ۹۳ گسترده‌تر از سال ۹۲ خواهد بود. 

وی ادامه داد: ما در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ قلم دارو تفاهم کردیم، سال آینده با توجه به مطالعه صورت گرفته بسیار بیشتر خواهد بود و در تفاهم نامهٔ جدید برخی از بیماری‌های مزمن که حتی داروهای آن‌ها ممکن است خیلی گران نباشد اما دورهٔ درمان آنها طولانی است و هزینهٔ بالایی را متحمل می‌شوند نیز در این چتر حمایتی قرار می‌گیرند. 

وی در خصوص تعداد این دارو‌ها خاطرنشان کرد: تعداد را اجازه دهید تا در زمان مناسب و بعد از مطالعه صورت گرفته رسانه‌ای کنیم زیرا تعدادی که ما در نظر داریم ممکن است با بیمه‌ها به توافق برسیم ممکن است متفاوت باشد. 

وی افزود: بیمه‌ها مشکلات خودشان را دارند اما وظیفهٔ ما تامین این هزینهٔ دارو‌ها می‌باشد و در سال ۹۳ "اعتبارات بیمه‌ها" از محل بودجهٔ عمومی بسیار افزایش پیدا کرده و ما امیدوار هستیم تعاملات ما در سال ۹۳ نسبت به امسال بهتر گردد. 

دکتر دیناروند گفت: به عنوان مثال درصد افزایش بیمه سلامت ایرانیان ۶۶ درصد است و از محل هدفمند سازی یارانه‌ها مطمئنا کمک‌هایی به بیمه‌ها خواهد شد بنابراین وضع بیمه‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال قبل آن خیلی بهتر است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com