اگر محمد نوری به استقلال برود؛ کامل بخوانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 771
نویسنده : مهدی

اگر محمد نوری به استقلال برود؛ کامل بخوانید

امروز

رسم شده در فوتبال ما، به بازیکنانی که به صورت مستقیم از استقلال راهی پرسپولیس می‌شوند یا برعکس، لقب یاغی می‌دهند.

در این بین، بازیکنان زیادی بین دو تیم رد و بدل شدند و این لقب را به خود اختصاص دادند که اتفاقاً برخی از آنها، جنجال‌های زیادی نیز به پا کردند اما حالا که بحث حضور محمد نوری در استقلال داغ شده و آبی‌پوشان معتقدند رضایت کاپیتان پرسپولیس برای حضور در لیست فصل آینده خود را گرفته‌اند، بد نیست نگاهی دوباره داشته باشیم به لیست یاغی‌ها.

1- داریوش مصطفوی؛ در سال 1349 اولین یاغی سرخابی‌های پایتخت بود. او به خاطر رفاقت با همایون بهزادی، از استقلال به صورت مستقیم راهی پرسپولیس شد.

2- اکبر افتخاری؛ او نیز راه مصطفوی را در پیش گرفت تا به پیراهن پرسپولیس برسد.

3- جواد ا…وردی؛ انتقال جنجالی او درست بعد از دربی سال 52، همان دربی 6 بر صفر مشهور رخ داد. ا…وردی نیز از استقلال به پرسپولیس رفت.

4- غلام فتح‌آبادی؛ از استقلال به پرسپولیس آمد، 6 سال قهرمانی متعدد در پرسپولیس داشت و سپس دوباره به استقلال برگشت!

5- شاهرخ بیانی؛ بازیکن محبوب آبی‌ها که مدعی کاپیتانی استقلال هم بود به خاطر بازوبند و درگیری با سعید مراغه‌چیان به پرسپولیس پیوست، البته او نیز در اواخر دوران فوتبالش دوباره به استقلال برگشت.

6- مهدی هاشمی‌نسب؛ مهم‌ترین انتقال یک بازیکن در طول تاریخ فوتبال ایران از یک باشگاه بزرگ به باشگاهی دیگر، برای هاشمی‌نسب رخ داد. او که در پرسپولیس بسیار محبوب بود و 4بار در دربی‌ها به آبی‌ها گل زده بود، به استقلال رفت و در همان دربی اول، دروازه پرسپولیس را باز کرد تا غش کند و…

7- علیرضا نیکبخت‌واحدی؛ بازیکن فوق‌‌العاده محبوب استقلالی‌ها، به یک‌باره و به خاطر لجبازی با بعضی استقلالی‌ها، به پرسپولیس پیوست.

8- علی انصاریان؛ حضور انصاریان که ادعای پرسپولیسی بودن داشت، در اردوی آبی‌ها بسیار عجیب بود ولی این اتفاق افتاد و انصاریان نیز به استقلال پیوست تا یاغی شود.

9- علی علیزاده؛ اوت‌انداز هم یاغی شد! علیزاده به لحاظ فنی مورد تأیید اهالی فوتبال نبود اما به خاطر اوت‌دستی‌های بلندش معروف شد و بعد هم از پرسپولیس به استقلال رفت.

10- محمد قاضی؛ این بازیکن نیز در فصل دوازدهم، بازیکن پرسپولیس بود ولی در فصل سیزدهم راهی اردوی آبی شد.

در تمام این سال‌ها، بازیکنان دیگری بودند که به صورت غیرمستقیم بین دو تیم جابه‌جا شدند. احمدرضا عابدزاده، مجید نامجومطلق، بهزاد داداش‌زاده، مهدی سیدصالحی، مهرداد پولادی، مهرداد اولادی، سعید عزیزیان، داود سیدعباسی، فراز فاطمی، مهدی شیری، محمدرضا مهدوی، پژمان نوری، محمد محمدی و… که هر کدام سرنوشت جداگانه‌ای داشتند. حالا این امکان وجود دارد که محمد نوری به یک یاغی واقعی تبدیل شود، کاپیتانی که مستقیماً ممکن است استقلالی شود.

برای انتقال به استقلال؛ پرسپولیس به نوری رضایت‌نامه نمی‌دهد

باشگاه پرسپولیس حاضر نیست رضایت‌نامه محمد نوری را برای باشگاه استقلال صادر کند. نوری وقتی فهمید در لیست علی دایی برای فصل آینده جایی ندارد به پیشنهاد استقلال بله گفت و قرار شد بعد از دریافت رضایت‌نامه قرارداد رسمی خود را با آبی‌پوشان امضا و ثبت کند. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها وقتی فهمیدند نوری با استقلال به توافق رسیده اعلام کردند به این راحتی رضایت‌نامه او را صادر نخواهند کرد! گویا نوری به مدت یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و رضایت‌نامه او برای باشگاه استقلال صادر نخواهد شد.

دیروز نوری چند ساعتی را در باشگاه پرسپولیس بود تا شاید بتواند رضایت‌نامه‌اش را از رحیمی دریافت کند اما هنوز تکلیف او مشخص نیست. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نوری گفته که رضایت‌نامه‌اش را برای تیم‌های رقیب صادر نخواهد کرد اما می‌تواند به باشگاه گسترش فولاد که رسماً خواهان او شده است، برود. کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس همچنان مصرّ است که با دریافت رضایت‌نامه راهی استقلال شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 805
بازدید ماه : 6775
بازدید کل : 206374
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com