جابه‌جایی حدود ۴۶۰ هزار مسافر در ۲ ماهه نخست امسال در راه‌آهن شمالغرب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 650
نویسنده : مهدی

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب خبر داد

جابه‌جایی حدود ۴۶۰ هزار مسافر در ۲ ماهه نخست امسال در راه‌آهن شمالغرب

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه آهن شمالغرب از جابه‌جایی ۴۵۹ هزار و ۳۷۷ مسافر در دو ماهه نخست سال ۹۳ در حوزه شمالغرب خبر داد و گفت: با توجه به روزانه شدن قطار زنجان- مشهد، امسال تعداد مسافران افزایش پیدا کرده است.

محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمال غرب

محمد‌رضا قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار کرد: 230 هزار و 756 مسافر وارد ایستگاه‌های منطقه شمالغرب شده و 228 هزار و 621 نفر از این حوزه به مقاصد مختلف سفر کرده‌اند که این تعداد با توجه به حرکت روزانه قطار زنجان- مشهد، نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تردد روزانه 28 قطار در سال 93 در حوزه شمالغرب ابراز کرد: تعداد قطارهای مسافربری در سال 92 ٬ 9 هزار و 179 رام بوده که نسبت به سال 91، 2 درصد و قطارهای باری نیز 3 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب تصریح کرد: سال گذشته 716 هزار و 375 تن بارگیری شده است که درآمد حاصل از آن، با رشد 267 درصدی، مبلغ 63 میلیارد و 924 میلیون و 585 هزار ریال بوده است.

وی بیان کرد: محموله‌هایی نظیر آهن، سیمان، مواد شوینده، شیشه، قیر، کاشی، لوازم کشاورزی، مواد شیمیایی و غیره از حوزه شمالغرب بارگیری می‌شود و مراغه بیش‌ترین تناژ بارگیری را دارد.

قربانی از حمل بار به کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان خبر داد و گفت: قطار مسافربری با ظرفیت 720 مسافر هر هفته از تهران به مقصد استانبول حرکت می‌کند.

وی در مورد تخفیفات حمل بار اظهار کرد: برای ترانزیت کالا 44 درصد، صادرات کالا 30 درصد و واردات 20 درصد تخفیف در نظر گرفتیم.

مدیرکل راه آهن شمالغرب به امکان استفاده رایگان از اینترنت در ایستگاه‌های راه آهن زنجان، قزوین، مراغه و میانه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسافران می‌توانند در تعداد محدودی از قطارها از اینترنت استفاده کنند و قصد داریم این امکان را در سایر قطارها نیز ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های مطالعه در راه‌آهن زنجان، تهران، تبریز، قزوین و مراغه نصب شده و مسافران می‌توانند علاوه بر اینکه کتاب‌ها را به امانت می‌برند، با پرداخت هزینه از طریق کارت‌های خود آن‌ها را خریداری کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com