انجام تحقيقات علمي مطمئن ترين راه براي توسعه کشاورزي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 871
نویسنده : مهدی
معاون توليدات گياهي وزارت جهاد کشاورزي گفت: انجام تحقيقات علمي مهمترين و مطمئن ترين راهکار براي کمک به توسعه کشاورزي است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس کشاورز در بازديد از مرکز تحقيقات کشاورزي ديم کشور در شهرستان مراغه افزود: تعيين سياست ها و خط مشي توليدات کشاورزي مهمترين هدف جهاد کشاورزي در راستاي توسعه اين بخش است.

وي اظهار کرد: اجراي طرح هاي تحقيقاتي براي تهيه، تدوين و ابلاغ برنامه هاي اجرايي و دستورالعمل هاي فني در مورد مسايل مختلف کاشت، داشت و برداشت از ديگر مولفه هاي طرح هاي تحقيقاتي بوده که موفقيت بخش کشاورزي را چند برابر مي کند.

گفتنی است،‌ مؤسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور به مرکزیت مراغه، فعالیت‌های تحقیقاتی خود را از سال 71 در پنج ایستگاه اصلی و 9 ایستگاه فرعی در مناطق مختلف اگروکلیمایی سردسیری، گرمسیری و نیمه سردسیری و معتدل دیم کشور به منظور افزایش عملکرد محصولات زراعی دیم شامل غلات (گندم نان، گندم دوروم، جو و تریتیکاله)، حبوبات (نخود و عدس)، دانه‌های روغنی (کلزا، آفتابگردان و گلرنگ) و علوفه آغاز کرده است. شایان ذکر است موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور مستقر در مراغه جزو 24 موسسه تحقیقاتی بخش کشاورزی در کشور محسوب شده وبا دهها موسسه تحقیقاتی بین المللی و ملی از جمله ایکاردا در زمینه کارهای تحقیقاتی کشاورزی همکاری دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اقتصادی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com