ارتقای فرهنگ مشارکت سرلوحه برنامه های شورای شهر مراغه است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 876
نویسنده : مهدی
حسین نژاد عضو شورای اسلامی شهر مراغه :

ارتقای فرهنگ مشارکت سرلوحه برنامه های شورای شهر مراغه است

ارتقای فرهنگ مشارکت سرلوحه برنامه های شورای شهر مراغه است

ارتقای فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری در سرلوحه برنامه های این شورا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از رصد مراغه , بهمن حسین نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مراغه افزود:  در این راستا این شورا با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های تحت پوشش، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و سایر اداره ها طرح های متعددی را اجرا می کند.
وی گفت: فعالیت های فرهنگی این شورا در دو بخش سخت و نرم افزاری انجام می شود که احداث شش فرهنگسرای جدید و توسعه و ارتقای خدمات فرهنگی مساجد و مراکز فرهنگی از اهداف فعالیت های آن در بخش سخت افزاری است.
حسین نژاد یادآوری کرد: حمایت از طرح های فرهنگی و هنری مطابق با اهداف مدیریت شهری و مطالبه های رهبری، برگزاری مسابقه های ورزشی و قهرمان پروری و تربیت نیروهای جوان در راستای ارتقای فرهنگ گردشگری این شهرستان از اهداف نرم افزای این شوراست.
وی گفت: احداث سه فرهنگسرای محله ای در پهرآباد، انزاب و شهرک امیرکبیر این شهر در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته که به مرور زمان احداث و به بهره برداری می رسد.
حسین نژاد با اشاره به اینکه طرح احداث فرهنگسرا و کتابخانه محله پهرآباد در برنامه سال 93 مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون دو فرهنگسرا در شهرک ولیعصر(عج) و خیابان آیت الله کاشانی این شهر در زمینه های فرهنگی و هنری به مردم خدمات ارایه می کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com