موافقان و مخالفان لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری ایران در بروندی؛


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 684
نویسنده : مهدی
موافقان و مخالفان لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری ایران در بروندی؛
امروز ساعت ۱۰:۴۴
آصفری: بروندی از لحاظ اقتصادی ضعیف است/ دواتگری: بروندی ظرفیت سرمایه‌گذاری را دارد
آصفری: بروندی از لحاظ اقتصادی ضعیف است/ دواتگری: بروندی ظرفیت سرمایه‌گذاری را دارد
سرویس: صحن
نمایندگان موافق و مخالف لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی به بیان دلایل خود درخصوص موافقت و مخالفت با لایحه مذکور را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی گفت: این کشور از لحاظ اقتصادی در جایگاه هشتم از آخر قرار داشته  و در پایین ترین سطح اقتصادی است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: مورد دوم اینکه کشور بروندی به آب های آزاد راه نداشته و فاقد آب های آشامیدنی است، از این رو چه ظرفیتی برای حضور سرمایه های ایرانی در آن کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که هزینه مبادلات با این کشور بالا بوده و برنامه ما باید مبادلات تجاری با کشورهای قدرتمند در اقتصاد باشد.

در ادامه مهدی دواتگری در موافقت با لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی در واکنش به صحبت‌های مخالف لایحه، گفت: مبادلات اقتصادی محدود به آب‌های آزاد نیست و راه‌های زیادی برای تجارت وجود دارد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: این کشور به دلیل درآمد پایین اقتصادی ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد، همچنین باید توجه داشت که نباید تمام سرمایه‌گذاری‌ها اقتصادی باشد، بلکه ما می‌توانیم دانش فنی را به مرکز آفریقا صادر و این موضوع زمینه مساعدی برای ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به طور حتم ما علاقه‌مند به همکاری با کشورهای دارای ظرفیت بالا هستیم اما این کشور هم می‌تواند در آینده فضای مناسبی برای ایران ایجاد کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 825
بازدید ماه : 6795
بازدید کل : 206394
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com