لایحه موافقت نامه سرمایه گذاری متقابل بین ایران و بروندی به تصویب مجلس رسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 477
نویسنده : مهدی

لایحه موافقت نامه سرمایه گذاری متقابل بین ایران و بروندی به تصویب مجلس رسید

تهران - ایرنا - ماده واحده لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس با 148 رای موافق، 8 رای ممتنع و 11 رای مخالف و از مجموع 227 نماینده حاضر روز یکشنبه با تصویب ماده واحده ای موافقت کردند که از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی مشتمل بر یک مقدمه و 16 ماده تشویق و حمایت متقابل شود.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مخالفت با این لایحه گفت: بروندی چون کشوری کوچک در آفریقا است و از نظر سرمایه گذاری جزو 8 کشور آخر در این زمینه می باشد و هیچ ارتباطی با آب های آزاد ندارد بنابراین هزینه سرمایه گذاری در آن کشور برای ما بسیار زیاد است.

وی ابراز داشت: ایران برای سرمایه گذاری در این کشور باید از بروندی بخواهد که حداقل مسایل داخلی خود از جمله مساله تروریست را حل کند.

مهدی دواتگری نماینده مراغه در موافقت با این لایحه گفت: کشور ما دارای متخصصان جوان است که برای سرمایه گذاری و شغل می توانند به این کشور که در مرکز آفریقا قرار دارد سفر کنند. همچنین می توان با تشویق متقابل از سرمایه گذاری بروندی نیز در ایران حمایت کرد.

در نهایت نمایندگان به تصویب این لایحه موافتنامه 148 رای موافق دادند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 6762
بازدید کل : 206361
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com