عدم صدور روادید برای "ابوطالبی" بدعت است/دولت کوتاه نیاید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 631
نویسنده : مهدی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت گو با دانا:

عدم صدور روادید برای "ابوطالبی" بدعت است/دولت کوتاه نیاید

عدم صدور روادید برای "ابوطالبی" بدعت است/دولت کوتاه نیاید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:هرگونه کوتاهی در قبال این خواسته غیر قانونی نه تنها خدشه به اعتبار دولت و ملت ایران است بلکه در عین حال بدعت جدیدی و رویه ای جدید است در شیوه پذیرش نمایندگی کشور ها و دولت ها که می تواند در آبنده برای جامعه اسلامی خطرناک باشد.

مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آخرین وضعیت صدور روادید برای ابوطالبی نماینده ایران در سازمان ملل از سوی دولت آمریکا به خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، گفت: همان وضعیت قبلی کماکان به قوت خود باقی است و ما از وزارت خارجه انتظار داریم که در قبال این اقدام غیر قانونی دولت آمریکا و سازمان مللی که به راحتی تسلیم خواسته نامشروع آمریکا شده کوتاه نیاید.

نماینده مردم مراغه در ادامه افزود: هرگونه کوتاهی در قبال این خواسته غیر قانونی نه تنها خدشه به اعتبار دولت و ملت ایران است بلکه در عین حال بدعت و رویه ای جدیدی است در شیوه پذیرش نمایندگی کشور ها و دولت ها که می تواند در آینده برای جامعه اسلامی خطرناک باشد.

دواتگری در خصوص سکوت دولت در برابر اقدام غیر قانونی آمریکا گفت: به هر ترتیب هرگونه کوتاهی در قبال این اقدام هیچ گونه توجیهی نمی تواند داشته باشد و پیگیری های دولت از طریق مجاری دیپلماسی در حال انجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اقدام مجلس در این زمینه گفت: این یک کار اجرائی و مرتبط با دولت است و فعلا مجلس به روند کار نظارت می کند و در صورت وجود ضرورت ورود پیدا می کند.

خاطرنشان می شود دولت آمریکا حدود 3 ماه پیش از صدور روادید برای حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل خودداری کرده و خواستار معرفی نفر جدیدی به جای وی شده بود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com