صف‌های طولانی برای ورزش کردن تا وعده شهردار مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 779
نویسنده : مهدی

تسنیم گزارش می‌دهد/

صف‌های طولانی برای ورزش کردن تا وعده شهردار مراغه

خبرگزاری تسنیم: باغ شهر ایران مراغه با کمبود تجهیزات ورزشی در پارک‌های تفریحی روبه‌رو است که توجه ویژه مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه را می‌طلبد.

پارک بانوان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، شهرستان ویژه مراغه پرجمعیت‌ترین شهر آذربایجان‌شرقی پس از تبریز بوده و نیازمند توجه مسئولان استان در تخصیص اعتبارات کافی دولتی را می‌طلبد.

شهر تاریخی و فرهنگی مراغه به باغ شهر ایران معروف است و  با وجود باغ هایی در د اخل و خارج این شهر را با آب و هوای معتدل همواره کرده است.

سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای استفاده از جاذبه‌های دیدنی، تفریحی و گردشگری به باغ شهر ایران مراغه سفر می‌کنند که این سفر ها توجه مسئولان به برخی از جاذبه های طبیعی که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌‌های مراغه به شمار می‌آیند ضروری است.

حال مراغه شاهد افزایش  جمعیت روبه‌رو  بوده و روز های تعطیل در پارک های تفریحی این شهرستان شاهد حضورجمعیت زیادی هستیم که با کمبود فضای سبز در مراغه هستیم.

حال به بررسی برخی جاذبه های طبیعی و مشکلات پارک‌های تفریحی در شهر تاریخی و فرهنگی مراغه می پردازیم.

*پارک های تفریحی مراغه نیازمند مناسب سازی است

هادی طاهری یکی از شهروندان  مراغه‌ای در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه ،اظهار کرد: پارک شادی یکی از پارک‌های قدیمی مراغه است که روزانه تعداد زیادی از مردم برای استفاده از طبیعت زیبای آن مراجعه می کنند که خدمات مطلوبی در این اماکن برای شهروندان ارائه نمی شود.

وی با اشاره به این که پارک شادی در کنار رودخانه زیبای صوفی چای قرار گرفته است و این موضوع دلیل مهمی است تا شهروندان جهت استفاده از آب و هوای خاص آن به پارک شادی مراجعه کنند.

طاهری با بیان این که سال گذشته شهرداری این شهرستان اقدام به بازسازی و نصب دستگاه های جدید کرده است ولی متاسفانه با کمبود دستگاه های ورزشی پاسخگوی نیاز های شهروندان مراغه ای نیست.

صف های طولانی انتظار برای استفاده از لوازم ورزشی در مراغه

محمد باقر کشوری جوان 18 ساله در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات شهروندان مراغه‌ای را در پارک شادی صف‌های طولانی در مقابل دستگاه های ورزشی و تفریحی این پارک اعلام کرد.

کشوری با اشاره به این که روزهای تعطیل اوج حضور مردم در این پارک بوده ولی فضای آن پاسخگوی جمعیت مراغه نیست.
وی افزود: مردم از شهرداری در خواست دارند نسبت به تجهیز و افزایش دستگاه‌های ورزشی و تفریحی در پارک‌های ورزشی و تفریحی مراغه اقدامات لازم صورت گیرد.

نصب دستگاه‌های ورزشی در مراغه

مهدی شیری یکی دیگر از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه،بر لزوم نصب تجهیزات ورزشی و تفریحی کودکان در پارک های مراغه تاکید کرد.

وی افزود: در شهری که تاریخی است شایسته نیست که پارک های تفرحی آن از نظر امکانات ورزشی و تفریحی نامناسب باشد.
شیری با بیان این که بیشتر دستگاه‌های ورزشی نصب شده با مرور زمان فرسوده شده‌اند که این موضوع بر تلاش شهردرای در خصوص تعویض و تعمیر دستگاه‌های فوق را می‌طلبد.

صف‌های 40 نفره در پارک ملت مراغه

سالار امیر سلیمانی یک دیگر از شهروندان مراغه‌ای در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه، از تشکیل صف های 40 نفره و طولانی در مقابل تجهیزات ورزشی و تفریحی کودکان در پارک ملت این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: پارک ملت نیز به دلیل قرار گرفتن آن در مسیر کمربندی افراد  زیادی به این پارک مراجعه می کنند که با این مراجعات مردمی فضای پارک های مراغه پاسخگو نیست.

سلیمانی با اشاره به این که شهرداری اقدام به نصب سرسره و دستگاه های ورزشی صبحگاهی در پارک های مراغه اقدام کرده است ولی تعداد دستگاه‌های ورزشی کم‌ تر بوده است.

این درحالی است که برای هر400 شهروند مراغه ای یک دستگاه تجهیزات ورزشی وجود دارد که این موضوع باید توسط شهرداری مراغه برطرف گردد.

وعده شهردار به شهروندان مراغه‌ای

نادر ابراهیمی شهردار مراغه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه از پیگیری مشکلات شهروندان در پارک های مراغه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه خبر داد.

ابراهیمی با بیان این که در حال حاضر در مرکز و  محلات این شهرستان 7 پارک تفریحی ایجاد و به شهروندان ارائه خدمات می کند و با کمبود لوازم ورزشی  روبه‌رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: پارک جنگلی این شهرستان با کاشت یک هزارو 400 نهال با همکاری شهرداری و منابع طبیعی در حال احداث بوده که بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار مراغه هم چنین از پیگیری و برطرف شدن پارک های این شهرستان در هفته های آینده خبر داد.

حال با این اوصاف کی پارک‌های تفریحی مراغه پاسخگوی نیاز های تفریحی مردم این شهرستان خواهد بود باید منتظر عملکرد مسئولان شهر مراغه در این زمینه باشیم.

گزارش از علی جعفرزاد




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com