ثبت نام ۳۵ هزار نفری طرح بیمه سلامت در مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 705
نویسنده : مهدی

رئیس بیمه سلامت مراغه خبرداد

ثبت نام ۳۵ هزار نفری طرح بیمه سلامت در مراغه

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: پ‌یش بینی می شود ۳۵ هزار نفر در مراغه جهت بهره مندی از بیمه سلامت ثبت نام کنند که تا به امروز ۲۶ هزار نفر در این طرح از مراغه ثبت نام کرده‌اند.

بیمه سلامت

یونس تقوی امروز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه، از ثبت نام 26 هزار نفر در طرح بیمه سلامت همگا نی در مراغه خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان طرح بیمه سلامت برابراطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته از اول اردیبهشت ماه در این شهرستان آغاز شده است که تا به امروز بر اسا س ثبت‌نام های صورت گرفته در سامانه ثبت‌نام بیمه سلامت 26 هزار نفر تا به امروزاز مراغه در طرح بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنام ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود بیش از 35 هزار نفر در طرح بیمه سلامت همگانی در مراغه ثبت نام کنند.

تقوی خاطرنشان کرد: کسانی که نتوانسته‌اند تا به امروز به هر دلیلی در این طرح ثبتنام کنند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ،کافی‌نت‌ها و سامانه اینترنتی بیمه سلامت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس اداره بیمه سلامت مراغه هم چنین از چاپ بیش از 8 هزار دفترچه بیمه سلامت برای افرادی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند در مراغه خبر داد و گفت: افرادی که دفترچه آنها چا پ شده است می‌توانند بعد از دریا فت پیامک با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که مشخصات آنها در پیامک مشخص شده است نسبت به دریافت دفترچه بیمه سلامت خود اقدام کنند.

تقوی همچنین از افرادی که تاکنون نتوانسته‌اند در این طرح همگانی ثبت نام کنند خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی سلامت اقدام کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 850
بازدید ماه : 6820
بازدید کل : 206419
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com