سرقت 30 میلیونی شاگرد مغازه برای خرید شارژ تلفن همراه ‌


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
بازدید : 848
نویسنده : مهدی

سرقت 30 میلیونی شاگرد مغازه برای خرید شارژ تلفن همراه ‌

80643494-3928787.jpg

فرمانده انتظامی مراغه از سرقت اینترنتی 30 میلیون ریالی از حساب صاحب مغازه و دستگیری شاگرد مغازه در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار"عیسی هاتفی" در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک برداشت غیر مجاز اینترنتی‌، بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان نشان داد که متهم یا متهمین با استفاده از خرید اینترنتی گوشی موبایل‌، مودم کامپیوتر‌، قطعات کامپیوتر و خرید شارژ با استفاده از یکی از شرکت‌ها مبلغ حدود 30 میلیون ریال از حساب شاکی برداشت کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود‌: در بازجویی‌های به عمل آمده از شاگرد مغازه مشخص شد، وی با سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت وجه مربوطه به صورت غیر مجاز کرده است.

هاتفی با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خاطرنشان کرد: به علت اعتماد صاحب مغازه به شاگرد و در اختیار گذاشتن شماره کارت و رمز دوم و دیگر مشخصات کارتی جهت انجام عملیات بانکی این برداشت صورت گرفته و متهم علاوه بر خرید‌های اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی به مبلغ حدود 2 میلیون تومان‌، 400 بار نیز از حساب شاکی شارژ همراه اول و ایرانسل خریداری کرده و بعضاً با استفاده از سیم کارتی که متعلق به فرد دیگری بوده، مصرف ‌ یا آنها را به دوستان خود فروخته است‌.

فرمانده انتظامی مراغه به همشهریان توصیه کرد به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و در این خصوص حتی به افراد فامیل‌ یا به شاگردان اعتماد کاذب نداشته باشند و در صورت ارائه کارت بانکی به افراد ثالث سریعاً نسبت به بررسی موجودی و تغییر رمز اول و رمز دوم کارت بانکی خود اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه تقدیر، انتقاد و پیشنهاد در خصوص عملکرد پلیس مراتب را از طریق شماره تلفن 197 مطرح کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 815
بازدید ماه : 6785
بازدید کل : 206384
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com