رییس اداره بیمه سلامت: 26 هزار نفر برای بیمه سلامت ثبت نام کردند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
بازدید : 768
نویسنده : مهدی

رییس اداره بیمه سلامت: 26 هزار نفر برای بیمه سلامت ثبت نام کردند

مراغه - ایرنا - رییس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: از آغاز ثبت نام برای بیمه سلامت 26 هزار نفر از مردم این شهرستان در سامانه سلامت ایرانیان برای قرار گرفتن زیر پوشش بیمه درمانی همگانی ثبت نام کرده اند.

 

یونس تقوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ثبت نام از افراد فاقد هرگونه بیمه در این شهرستان از اول اردیبهشت آغاز شده و این تعداد در نقاط مختلف شهر با مراجعه به سامانه بیمه سلامت در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی اظهار کرد: جمعیت هدف پیش بینی شده مراغه برای ثبت نام 35 هزار نفر بوده و افرادی که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند همچنان فرصت دارند با ورود به این سامانه اینترنتی ثبت نام کنند.

رییس اداره بیمه سلامت مراغه با بیان اینکه برای این افراد بعد از ثبت نام، دفترچه خدمات درمانی صادر خواهد شد، اظهار کرد: هم اکنون در این شهرستان حدود هشت هزار دفترچه بیمه سلامت چاپ و آماده تحویل به متقاضیان است.

تقوی ادامه داد: اطلاع رسانی برای تحویل دفترچه بیمه از طریق پیامک به متقاضیان انجام می شود و متقاضیان با مراجعه به دفاتر پیشخوان که از قبل مشخص شده می توانند دفترچه خود را دریافت کنند.

وی گفت: همزمان با طرح بیمه همگانی، طرح تحول نظام سلامت نیز از 15 اردیبهشت شروع شده و هدف آن کاهش پرداخت هزینه ها توسط بیمار و ارایه خدمات بهتر به بیماران است.

رییس اداره سلامت مراغه با اشاره به اینکه متقاضیان شهری می توانند در این طرح ثبت نام کنند، یادآوری کرد: برای متقاضیان روستایی از قبل دفترچه درمانی صادر شده و بیماران روستایی پنج درصد هزینه ها و سایر افراد 10 درصد هزینه ها را پرداخت می کنند و دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران نیز توسط بیمارستان فراهم می شود.

تقوی افزود: از دیگر اهداف طرح تحول نظام سلامت، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com