نماینده مجلس: جوانان بدنبال تسهیلات اشتغال باشند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393
بازدید : 735
نویسنده : مهدی

نماینده مجلس: جوانان بدنبال تسهیلات اشتغال باشند

مراغه - ایرنا - نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان به جای تلاش و انتظار برای استخدام در نهادهای دولتی بدنبال تسهیلات اشتغالزایی بروند تا با استفاده از این تسهیلات علاوه بر خود برای دیگران نیز اشتغال ایجاد کنند.

 

مهدی دواتگری روز چهارشنبه در جمع ساکنان شهرک امیرکبیر مراغه با اشاره به اینکه از سال 90 استخدام بدون مجوز در دستگاه های دولتی منتفی و تمام استخدام ها باید بر اساس مجوز هیات دولت انجام شود، افزود: هم اکنون دولت و مجلس با ارایه تسهیلات اشتغالزایی بدنبال رفع مشکل بیکاری در جامعه هستند.

وی اظهار کرد: جوانان باید از تخصص و تحصیلات خود در راستای اشتغالزایی استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود و دیگران، زمینه رونق تولید و اقتصاد کشور را فراهم کنند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ارتقای سلامت با همکاری قوه مقننه و مجریه برای ارایه خدمات به مردم در حال اجراست، ادامه داد: فعال کردن پزشک خانواده از اهداف اساسی این طرح بوده و در این راستا برای هر شهروند کارت اعتباری سلامت برای آرشیو و استفاده از اسناد پزشکی ارایه می شود.

دواتگری خاطرنشان کرد: در این شهرستان نیز کارت های اعتباری سلامت ابتدا به اهالی این شهرک تحویل می شود و همکاری مردم این منطقه برای اجرای موفق این طرح ضروری است.

وی گفت: با توجه به اینکه احداث آزاد راه مراغه - هشترود از مطالبه های مردم این منطقه بوده در این راستا برای رفع مشکلات تملک با اخذ دستور از وزارت راه و شهرسازی تملک سه کیلومتر از اراضی این طرح با ماده 9 در مسیر روستای چبینلو و بلوک آباد انجام شده است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام اراضی تملک شده به پیمانکار این طرح تحویل شده و اجرای طرح نیز طبق برنامه انجام می شود.

دواتگری از پیگیری اجرای طرح فاضلاب منطقه گلشهر خبر داد و افزود: توجه به بهداشت محیط گلشهر، زینال آباد و شهرک امیرکبیر جزو برنامه های مسوولان این شهرستان است.

وی یادآوری کرد: اجرای طرح فاضلاب زینال آباد و شهرک امیرکبیر نیاز به 70 میلیارد ریال اعتبار دارد که تخصیص و جذب این میزان اعتبار نیازمند توجه جدی مسوولان است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اقتصادی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com