سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 881
نویسنده : مهدی

رئیس شورای شهر مراغه خبرداد

سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مراغه

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر مراغه گفت:بخش خصوصی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در اجرای ۵۰ درصد برنامه های ۵ ساله در مراغه سرمایه گذاری کرد.

شورای شهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، سیدجواد عطار موسوی ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران، از سرمایه گذاری یک هزارو 600 میلیارد ریالی بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی شهرداری مراغه خبر داد و اظهار کرد: شورای شهر مراغه با همکاری شهردار این شهرستان برنامه 5 ساله‌ای برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مراغه تدوین کرده است که با فعال کردن بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این پروژه ها  50 درصد این پروژه ها اجرائی می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه پنج ساله در محورهای اصلی تدوین شده همچون توسعه در حوزه‌های معماری، شهرسازی و مدیریت شهری، اجتماعی و فرهنگی، زیرساخت های شهری و گردشگری و اوقات فراغت بوده که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در مراغه اجرا می‌شود.

موسوی با اشاره به این که با سرمایه گذاری بخش خصوصی 50 درصد طرح های عمرانی شهرداری در مراغه اجرائی می شود، گفت: برای تکمیل پروژه های شهرداری این شهرستان فعال سازی بخش خصوصی در سرمایه گذاری و اجرای آنها ضروری است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اقتصادی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 6799
بازدید کل : 206398
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com