دو هزار و 730 میلیارد ریال برای حمایت از کارآفرینان استان تخصیص یافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 789
نویسنده : مهدی

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

دو هزار و 730 میلیارد ریال برای حمایت از کارآفرینان استان تخصیص یافت

مراغه - ایرنا - معاون کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و 730 میلیارد ریال برای حمایت از کارآفرینان و ثبات اشتغال در استان تخصیص یافته است.

 

یونس طاهری روز یکشنبه درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری درمراغه بااشاره به اینکه براساس سیاست های دولت یازدهم طرح جدید اشتغالزایی در کشور اجرا نمی شود، افزود: طبق این سیاست تمام تلاش های مسوولان در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در راستای تثبیت اشتغال و افزایش تولید انجام می شود.

وی اظهار کرد: به منظور آسان سازی ارایه خدمات به واحدهای تولیدی استان، در سال جاری سهمیه ای از این اعتبار برای شهرستان ها در نظر گرفته نشده بلکه هر شهرستانی می تواند بیشترین اعتبار را در این راستا جذب کند.

معاون کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای این سیاست، دستگاه های اجرایی به منظور شفاف سازی آمار اشتغال ایجاد شده باید اطلاعات خود را همچنان در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.

طاهری در خصوص جذب اعتبارهای باقی مانده مشاغل خانگی سال های 91 و 92 یادآوری کرد: طبق هماهنگی با بانک های عامل باید تا پایان ماه جاری تمام اعتبارها در این زمینه پرداخت سپس برنامه های سال 93 آغاز شود.

وی گفت: تمام مدیران بانک های عامل استان در خصوص پرداخت این تسهیلات، قول مساعد داده اند.

معاون کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت بنگاه های زودبازده ادامه داد: از ابتدای سال 84 تا سال 92 حدود 540 میلیارد ریال به بنگاه های زودبازده مراغه تسهیلات پرداخت شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای یک هزار و 658 طرح پرداخت شده که هم اکنون از محل این طرح ها چهار هزار و 517 نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شده اند.

وی گفت: در این شهرستان چهار هزار و 571 طرح متقاضی استفاده از این تسهیلات بودند که از این تعداد سه هزار و 804 طرح به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: از طرح های معرفی شده به بانک های عامل دو هزار و 339 طرح در بانک ها تایید، یک هزار و 749 طرح قرارداد امضا و برای یک هزار و 658 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار مراغه نیز در این جلسه از بالا بودن میانگین بیکاری در این شهرستان از میانگین استان خبر داد و گفت: هدف اعضای کارگروه اشتغال باید استفاده از فرصت ها در راستای کاهش میانگین بیکاری باشد.

ظفر محمدی افزود: فرمانداری و مسوولان این شهرستان در این راستا باید همکاری جدی تری داشته باشند تا با جذب اعتبارات بیشتر از محل اعتبار مصوب سال 93 استان، اشتغال بیشتری در منطقه ایجاد شود.

وی با اشاره به تخصیص 93 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار مشاغل خانگی در سال 92 به این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان تاکنون 43 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

فرماندار مراغه با اشاره به اینکه حدود 50 میلیارد ریال از اعتبار مشاغل خانگی این شهرستان در سال گذشته باقی مانده است، ادامه داد: در این مدت بانک ملی 65 درصد از سهم خود را پرداخت کرده اما بانک توسعه تعاون به متقاضیان مشاغل خانگی تسهیلاتی پرداخت نکرده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه نیز در این جلسه گفت: در جریان ثبت نام ازمتقاضیان مشاغل خانگی، حدود 12 هزار و 40 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 10 هزار و 645 نفر بصورت مستقل، یک هزار و 354 نفر به صورت تحت پوشش، 29 متقاضی به صورت پشتیبان حقیقی و بقیه نیز به صورت پشتیبان حقوقی درخواست تسهیلات کرده اند.

ناصر مظهریان افزود: در سال گذشته در سامانه رصد ایجاد حدود سه هزار و 664 فرصت شغلی سهم این شهرستان بوده که تاکنون برای سه هزار و 417 نفر فرصت شغلی در دستگاه های خصوصی و دولتی ایجاد شده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اقتصادی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com