شکست تیم رسانه ورزش برابر استقلال/ گلزنی آتیلا در سالگرد ناصر حجازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393
بازدید : 780
نویسنده : مهدی
ورزشی > فوتبال - فوتسال
شکست تیم رسانه ورزش برابر استقلال/ گلزنی آتیلا در سالگرد ناصر حجازی
تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در دیداری که به مناسبت سومین سالگرد مرحوم ناصر حجازی برگزار شد، برابر تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش(http://www.resanehvarzesh.com/)، اين ديدار عصر پنجشنبه اول خرداد در ورزشگاه پاس قوامين بين تيم هاي رسانه ورزش و پيشکسوتان استقلال برگزار شد و در پايان تيم استقلال موفق شد با نتيجه 8 بر 3 برابر رسانه ورزش به پيروزي برسد.

تيم فوتبال رسانه ورزش که با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - در برنامه ها و مسابقات خود به ميدان مي رود، ميزبان اين ديدار بود و در نيمه اول بازي پاياپايي را برابر پيشکسوتان استقلال به نمايش گذاشت اما در نيمه دوم به خاطر تحليل رفتن قواي جسماني چند گل ديگر دريافت کرد.

براي تيم فوتبال پيشکسوتان استقلال در اين ديدار آتيلا حجازي (2 گل)، ادموند اختر (2 گل)، علي چيني و سيروس دين‌محمدي و ايوب اصغرخاني (2 گل) زدند و گل هاي تيم رسانه ورزش را هم عادل فردوسي پور(2 گل) و محمود نجف زاده به ثمر رساندند.

براي تيم استقلال بازيکناني مثل علي چيني، سيروس دين محمدي، عليرضا منصوريان، بهروز پرورشخواه، آتيلا حجازي، عليرضا اکبرپور، غلامرضا برهان زاده، محمد خرمگاه، محمد نوازي، محمد نوري، ستار همداني، ادموند اختر، ابيش کلاهيان، اميرسيادت زاده، محمدرضا وکيلي، علي نيوشک، عليرضا بخش پور، ايوب اصغرخاني، اصغر رضايي، محمدرضا مهرانپور، محمدعلي بايرامي و سهيل عسگري با مربيگري سعيد مراغه چيان، حميد فرزام نيا و سرپرستي جواد قراب بازي کردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com