منصوريان: از پيشکسوتان استفاده ابزاري مي‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 789
نویسنده : مهدی

منصوريان: از پيشکسوتان استفاده ابزاري مي‌شود


بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: تعريف واقعي از پيشکسوتان وجود ندارد و هر مجموعه مديريتي جديدي که روي کار مي‌آيد از آن‌ها استفاده ابزاري مي‌کند.


عليرضا منصوريان کاپيتان اسبق تيم استقلال بعد از پايان ديدار دوستانه پيشکسوتان استقلال و رسانه ورزش با اشاره به اين مسابقه اظهار داشت: بازي خوبي برگزار شد و جا دارد از اهالي رسانه تشکر کنم که هميشه مقدمات برگزاري چنين مسابقاتي را فراهم مي‌کنند و خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستم دوستانم را در اينجا ببينم. هر چند فکر مي‌کنم اگر بازي کمي ديرتر برگزار مي‌شد، شرايط براي هر دو تيم بهتر بود.

به گزارش فارس، وي در خصوص نقش پيشکسوتان در باشگاه‌هاي مختلف گفت: به اعتقاد من پيشکسوتان تعريف واقعي ندارند و هر مجموعه مديريتي جديدي که روي کار مي‌آيد به نوعي از آنها استفاده ابزاري مي‌کند.

منصوريان تأکيد کرد: من پيش بيني کرده‌ام که نزديک به 250 پيشکسوت خوب در باشگاه‌مان داريم ولي اعتقاد دارم بايد از آنها بهتر استفاده شود و با احترام به آنها مي‌توان از تجربيات آنها استفاده مطلوب کرد.

کاپيتان سابق تيم استقلال با اشاره به اينکه فردا مراسم بزرگداشت ناصر حجازي بر سر مزار وي برگزار مي‌شود و با تأکيد بر اين موضوع که پيشکسوتان بايد نقش‌شان پررنگ‌تر باشد، گفت:‌ پيشکسوتاني مي‌شناسم که بيش از نيمي از تاريخ فوتبال ايران را تا به امروز رقم زده‌اند و کساني را مي‌شناسم مثل آقاي فرامرز ظلي، جواد قراب، مراغه‌چيان و خيلي‌هاي ديگر ‌که به نوعي اين نفرات الگوهاي ما هستند و اين تيم پيشکسوتان، استقلال را سرپا نگه داشته‌اند.

وي تأکيد کرد: من اميدوار هستم که اين عزيزان مورد توجه ويژه‌اي قرار بگيرند چون در همه جاي دنيا اينگونه است که از پيشکسوتان باشگاه‌ها به بهترين شکل استفاده مي‌شود اما همانطور که گفتم در اينجا نگاه به اين عزيزان فقط ابزاري است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com