سومین همایش علوم و فناوری نانو درمراغه برگزار می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 852
نویسنده : مهدی

رئیس دانشگاه مراغه:

سومین همایش علوم و فناوری نانو درمراغه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه مراغه گفت: سومین همایش علوم و فناوری نانو به میزبانی دانشگاه مراغه ۳۰مهرماه امسال درمراغه برگزار می‌شود.

نانو

صالح شهابی‌وند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مراغه اظهار کرد: سومین همایش علوم و فناوری نانو با 5 محوراصلی با موضوع علوم و فناوری نانو و کاربرد آن به میزبانی دانشگاه سراسری مراغه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه مراغه با اشاره به محورهای همایش افزود: همایش علوم و  فناوری نانو در محورهای نانو مواد،ساخت وشناسایی مواد های نانو، شبیه‌سازی نانو ساختارها،کاربردهای نانو درپزشکی و علوم زیستی و تاثیرات نانو در ساختار محیط زیست برگزار می‌شود.

شهابی‌وند عنوان کرد: فراخوان برگزاری همایش نانو در این شهرستان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان می توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در آذربایجان شرقی ،مراغه شهرک فرهنگیان گلشهر دانشگاه سراسری مراغه ارسال کنند.

شهابی‌وند افزود: همایش علوم و فناوری نانو 30مهرماه تا 19ابان ماه سال  جاری در دانشگاه مراغه برگزار می‌شود.

بر اساس پایه این گزارش،دبیرخانه برگزاری همایش فناوری نانو در دانشگاه مراغه تشکیل شده و آماده دریافت مقالات و آثار ارسالی علاقمندان شرکت در این همایش است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com