نباید اجازه داد به قانون اساسی تعرض شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 928
نویسنده : مهدی
واتگری در اخطار قانون اساسی:
امروز ساعت ۰۹:۰۲
نباید اجازه داد به قانون اساسی تعرض شود
نباید اجازه داد به قانون اساسی تعرض شود
سرویس: صحن
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید به قانون اساسی تعرض شود گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق قانون می تواند در مورد اختلافات اظهارنظر قطعی کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی دواتگری در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در اخطارقانون اساسی، گفت: وقتی که اصل 112 قانون اساسی را مرور می کنیم در می یابیم که وظیفه مجمع تشخیص مصلحت حل اختلاف است اما طبق اصل 67 قانون اساسی در اولین جلسه شروع مجلس ما مراسم تحلیف به جا می آوریم تا از قانون اساسی دفاع کنیم این در حالی است که طبق موضوعی که در حال حاضر بررسی می شود قانون اساسی مورد تعرض جدی قرار گرفته است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که به قانون اساسی تعرض شود اما نکته دیگر این است که به موجب ماده 202 آیین نامه داخلی مجلس که مورد تأیید شورای نگهبان هم قرار گرفته است مجمع تشخیص مصلحت نظام در موارد اختلاف می تواند اظهارنظر قطعی نموده و گزارش آن را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه دهد در حال حاضر چه مجوزی وجود دارد که مصوبه مجلس که به مجمع رفته و از مجمع به مجلس باز گردانده شده است برای ایجاد تفاهم با دولت در حال بررسی است زیرا در 35 سال اخیر چنین چیزی سابقه نداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنابراین نباید در قانون بدعت جدیدی داشته باشیم و نباید کاری کنیم که به قانون اساسی تعرض شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 877
بازدید ماه : 6847
بازدید کل : 206446
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com