اداره منابع‌طبیعی هشترود نظارت دقیقی بر اراضی ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393
بازدید : 1042
نویسنده : مهدی

اداره منابع‌طبیعی هشترود نظارت دقیقی بر اراضی ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود گفت: به علت گسترده بودن اراضی و مراتع هشترود و با توجه به کمبود نیروی انسانی و نبود امکانات کافی اداره منابع طبیعی نمی‌تواند نظارت دقیقی بر اراضی داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، رضا جداری در ستاد مدیریت بحران هشترود اظهارکرد: اداره منابع طبیعی باید سازمان یافته عمل کند و با مشخص کردن مراتع و شناسایی دامداران نسبت به ظرفیت دامشان پروانه چراگاهی صادر کند و با ریشه‌ای عمل کردن مشکلات را مرتفع سازد.

 

وی افزود: دو مشکل اصلی هشترود در مورد منابع طبیعی کمبود امکانات کافی و به روز نبودن وسایل مورد نیاز برای رصد اراضی و دیگری مشاعی بودن اراضی و بی‌توجهی اجاره‌دهندگان به حقوق شرکا و توجه نداشتن مستاجرها به زمین‌های اجاره‌ای که به چه اندازه است، می‌باشد.

 

ناصر ادبی رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری هشترود نیز در این جلسه یاد آور شد: عشایر شهرستان‌های مراغه بناب و میاندواب و سایر شهرها با آوردن احشام خود به اراضی هشترود مشکل‌ساز می‌شوند و تا به حال در طول 50 روز کاری 55 پرونده تخلف تخریب و دام غیرمجاز شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

 

وی با گلایه از کمبود نیرو و امکانات کافی در حوزه منابع‌طبیعی هشترود، گفت: این اداره نیازمند همکاری و همیاری مردم است تا با شناسایی متخلفان از فعالیت غیرمجاز آنها جلوگیری شود تا بیش از این شاهد از بین‌رفتن طبیعت زیبا و بکر شهرستان هشترود نباشیم.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 797
بازدید ماه : 6767
بازدید کل : 206366
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com